חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום באינסטגרם למכירות

תוכן עניינים

איך עושים מאינסטגרם כסף

השאלות שאני נשאלת בנושא קידום באינסטגרם הם בעיקר, איך עושים מזה כסף.

אם אתם מרגישים שהפעילות שלכם לא מביאה תוצאות מכירתיות לעסק שלכם, אני ממליצה לכם להשאר, וגם לקבל מתנה.

תוכן. קידום באינסטגרם -האם התוכן באמת חשוב?

כמו בכל מדיה התוכן מאוד חשוב אבל באינסטגרם ישנה חלוקה שונה מאוד בהצלחת הקידום שלכם. למשל התוכן שלכם יכול להיות מעולה- טקסטים מצויינים, ערך, תמונות מעולות, אבל ללא האשטאגים, מיקומים, אזכורים בסטורי, וקידום ממומן באינסטגרם, הסיכוי שלכם להגדיל מכירות הוא קטן. ממש ככה.

למה קידום באינסטגרם כזה חמקני? מהסיבה שההצלחה שלכם תלויה בהרבה פרמטרים. לכן קידום באינסטגרם -עם קידום ממומן יעלה בכמה מאות אחוזים את ההצלחה של המכירות שלכם.

כסף וקידום באינסטגרם -האם זה שווה או רק לייקים?

שאלה ששואלים אותי, “עשיתי קידום באינסטגרם, שמתי 90 ש”ח וקיבלתי מלא לייקים אבל לחנות שלי לא הגיעו ורכשו”  הסיפור הזה מוכר לכם?

אם כן, חשוב לי לאמר משהו על הקידום באינסטגרם ברמת הקהלים שיש לכם כברירת מחדש. אם אתם לוחצים על קידום פוסט. מייד נפתח לכן חיבור לחשבון פייסבוק, יצירת קהל, ולאן אתם רוצים להוביל את הקהל שלכם, עד כאן מצוין. הבעיה היא שלא פעם אין לכם אפשרות לגשת לקהל שלכם שרלוונטי לכם,כי הקהלים שבניתם בפייסבוק מוסתרים. 

בתמונה כאן תוכלו לראות את הבחירה ואת אי יכולת הגישה לקדם באינסטגרם לקהל יעד שאתם הכנתם מראש.

קידום אינסטגרם מהפוסט- יכולת יצירת קהל דרך האינסטגרם בלבד

קהל בקידום האינסטגרם כברירת מחדל, מוביל אתכם לקהל לא ממש ידוע, גם אתם מגדירים אותו, מאחר והקהל הזה לא מדויק כמו שהוא יכול להיות. לעומת זאת אם הקידום יהיה קשור לקידום בפייסבוק (בדוגמא הבאה) אתם תצליחו לקדם באינסטגרם באופן הרבה יותר אפקטיבי -כדי להגיע לקהל יעד שלכם ולמכירות.

קידום בפייסבוק מהפוסט- יכולת בחירת קהל ממוקדת

הקידום מפייסבוק ממערכת הפרסום מאפשר גישה לקהלים טובים יותר ואיכותיים בהרבה.

בוא נראה דוגמא של קידום פוסט של פייסבוק ובחירת הקהל , בתמונה נראה כי ניתן לבחור קהלים שהוגדרו כבר במערכת הפרסום, הנגישות הזו חשובה מעין כמותה. 

מכאן ניתן להבין שקידום באינסטגרם אפקטיבי לקהל הלקוחות שלכם, לאנשים שביקרו אצליכם באתר, לכל נישה קטנה של קהל שאתם רוצים, הקידום יהיה ממערכת פייסבוק ולא ישירות מהאינסטגרם. אני מאמינה שזה מתישהו ישתנה, כי החיבור של אינסטגרם ופייסבוק מבחינת ממקש משתמש מקבל חיבור רחב יותר , והצלבות בין בחשבונות שיובילו לחיבור של הקהל הנכון.

אז איך יוצרים קידום באינסטגרם לקהל שלכם

קודם כל בוחרים בפייסבוק את הקהלים:

1.קהלים לפי תחומי עניין

2.קהלים שביקרו אצלכם (אחר שתילת קוד מעקב)

3.קהלים שיש לכם כרשימת לקוחות, רשימות דיוור-שאתם מעלים למערכת הפרסום של פייסבוק

4.מקדמים דרך מערכת הפרסום של פייסבוק.

קורס דיגיטלי לפרסום באינסטגרם למכירות

הקורס לפרסום באינסטגרם למכירות עכשיו במחיר מצוין. ויסביר לכם איך לעשות כל משימה, צעד צעד, עד למכירות.

קידום באינסטגרם שאלות ותשובות

אני לא יודעת אם הקהל שלי נמצא באינסטגרם?

זו לא בעיה, יכולה לאמר לך שאם הקהל שלך מגיל 18 עד 48 -יש לך מה לעשות קידום באינסטגרם. וגם אחרי גיל 48
בדגש על חשיבות התחום אותו את מקדמת- האם את יודעת לייצר תוכן נכון לקהל יעד שלך? אם כן, אז יש לך מה לעשות בענין.

קידום באינסטגרם לחנות- האם זה אפקטיבי

בוודאי! הרבה רכישות נעשות ישירות דרך קידום באינסטגרם, את יכולה בשני שלבים לחבר את החנות שלך לאינסטגרם, ובכך כל לחיצה על תמונה מייד תוביל לרכישת המוצר.

אני לא מבינה בזה, אני רק פייסבוק…
זה משפט שאני שומעת הרבה ואני רוצה לענות על זה.
יש לכם מה לעשות באינסטגרם- הקהל שלכם שם. קידום באינסטגרם הוא קריטי לקידום העסק שלכם (רוב העסקים) מתעשייה ועד פריט לבוש, מאימון מנטלי ועד תפירת שמלה. לא לחשוב האם אני אוהב את זה, אלא האם זה יתרום לעסק שלי. זכרו, לא כל מה שאנחנו עושים בעסק שלנו הוא כלבבנו, ואם אתם לא רוצים לעשות קידום באינסטגרם, שמישהו אחר יעשה עבורכם, לא ניתן להתעלם מהפלטורמה באמת. אנו מציעים את השירות הזה, יותר מאלפי קמפיינים מוצלחים מאחורנו, ונשמח לקדם את העסק שלכם.

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן