חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קידום ברשתות חברתיות

פרסום ברשתות חברתיות

קידום באינסטגרם, לינקדאין, צילום, יצירת תוכן, יצירת סירטונים ועריכה, עיצוב , קידום בפינטרסט, טיקטוק, אימייל מרקטינג ועוד

פרסום ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש הוא קריטי להצלחת העסק שלכם.
לניסיון שלנו ב״הצוות״, יש חשיבות על כאשר מדובר בלנהל לבעלי עסקים את הקידום ברשתות חברתיות. זה מתחיל באתר או בדפי נחיתה, וממשיך לקידום בכלים מתקדמים מאוד-פייסבוק, אינסטגרם, יצירת תוכן לכל הפלטורמות, צילום מקצועי, קידום  בלינקדאין, קידום באתרי תוכן, קידום בטיק טוק ועוד. אנחנו נשמח לקדם את העסק שלכם עם שיטות עבודה לניהול קמפיינים ברמת אליפות. בהצלחה! 

פרסום ברשתות חברתיות לעסקים

בוא נתחיל מזה שאנו מאמינים בעסק מצליח חייב פרסום מתישהו בחייו העסקיים, היום זה פרסום ברשתות החברתיות ושיווק באימייל מרקטנינג, ווצאפ ועוד.

בעבר הרבה לקוחות היו מגיעים לקידום בפייסבוק כי הפסיק להם “הפה לאוזן”, שזה טבעי,  שלא תבינו לא נכון , לקוחות שהגיעו מהמלצה זה טוב, אבל עם הזמן הבנו שאם בעלי עסקים יוצרים פרסום פרסום ברשתות חברתיות שכולל פרסום בפייסבוק או קידום באינסטגרם, לקוחות מדוייקים יותר מגיעים אליהם.

למה לקוחות מתאימים יותר מגיעים עם פרסום ברשתות חברתיות

הסיבה הראשונה היא האפשרות של בעל העסק להראות את השירותים שלו ואת המוצרים שלו בדרך שנכונה לו, עם ההבנה העסקית והאנושית שבו, שזה חלק כל כך חשוב בפרסום עסקים. לדעת להוציא את ה DNA שלך. נכון, הרוב דומה, אבל החיבור של האנושיות שלנו בתוך העסק-היא הסיבה שלקוחות יגיעו אלינו מפרסום ויישארו אצלנו לאורך זמן.

הסיבה השנייה היא מערכת הפרסום של פייסבוק ושל אינסטגרם שיכולות הפילוח שלה מגוונות ואנחנו כמפרסמים ומקדמים במדיות האלו יודעים שההתפחות של מערכת הפרסום אולי פחות נגישה לכל אחד, אבל למי שמפרסם כמקצוען יש יכולות מדהימות לשפר כל הזמן את התוצאות.

להגיע לקהלים משעולם לא הכירו אתכם

פרסום ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, מאפשר לכם להגיע לקהלים משעולם לא הכירו אתכם, אבל אתם עשויים לעניין אותם מאוד. 

  1. קהל יעד של המקום הפיזי של העסק שלכם
  2. קהל יעד שתחומי העניין שלו כוללים את תחום העסק שלכם
  3. קהל יעד שמכיר אתכם כבר
  4. קהל יעד שמבקר אתכם באתר
  5. יכולות פילוח של גיל, מיקום, סטטוס משפחתי, השכלה, מקום עבודה ועוד
  6. לצורך הדגמה ישנה יכולת ליצור קהלים באופן דינמי לדף שבו הם היו באתר שלכם ועל פי הקהל שנוצר ליצור קמפיין חדש מוכוון מטרה

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מתאים גם לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי, וכן יש את לינקדאין, שפונה בעיקר לקהל העסקי, ושם ניתן בדומה למערכת הפרסום של פייסבוק, ליצור פרסום ממוקד תפקידים בחברה, מיקום, ועוד פרמטרים עסקיים מדוייקים. 

פרסום ברשתות חברתיות - קידום בלינקדאין

את הקידום בלינקדאין אנחנו עושים בעיקר לקהל שרוצה להגיע לחברות גדולות, ולאנשים בעלי תפקידים עם השפעה בחברה, מאחר ובלינקדאין נמצאים כמה סוגי של אנשים: מחפשי עבודה, מחפשי עובדים בהייטק או במקצועות מבוקשים בהם צריך איכות גבוהה של כוח מקצועי. במקרה של קידום בלינקדאין הפעילות מחולקת גם לפעילות אורגנית, וגם ממומנת, רוצים לבדוק אם לינקדאין מתאים לכם? לחצו כאן

פרסום ברשתות חברתיות - לרבות קידום בגוגל

פרסום בגוגל לשלושה סוגים של פרסום:

פרסום ממומן, זאת אומרת שזהו פרסום שמתייחס לחיפוש מסוים של לקוח פונטציאלי, והמודעות הממומנות של גוגל נמצאות בראש הדף בתוצאות החיפוש ובסוף הדף.

קידום במדיה של גוגל

באנרים של גוגל – שמופיעים בכל מיני אתרים כמו YNET ועוד אתרי תוכן, ומופיעים בהתאם לתחום הענין, בהתייחס לחיפושים שעשה אותו אדם ועוד…

קידום בגוגל אורגני

קידום על ידי תוכן שכתוב היטב בגוגל, על פי כללים מסויימים, החלפת לינקים ועוד תורה מורכבת מאוד שבמקום לשלם ישירות למערכת הפרסום של גוגל, משלמים לבעלי מקצוע , אנשי SEO כדי לקדם אורגנית את האתר. 

 

רוצים לפרסם ולשווק את העסק שלכם איתנו? מלאו פרטים ונשוב.

פרסום ברשתות חברתיות - קידום באימייל מרקטינג

פרסום ושיווק בכל המדיות הללו, צריך המשכיות, קידום באיימייל אמנם מיושן, ואחוזי הפתיחה ירדו באופן ניכר בשנים האחרונות בגלל עומס שיווק במייל, אבל כאשר מנתחים תוצאות קמפיינים במייל, ניתן לראות שהאפקט עדיין מאוד חזק, ומספר 2 במכירות אונליין , לאחר גוגל אורגני זה אימייל מרקטינג.

הרבה חושבים כי גוגל אורגני מספיק לקידום העסק, אבל ברוב המקרים שילוב נכון של פרסום ממומן וקידום אורגני -כולל אימייל מרקטינג נותנים את התוצאות הטובות ביותר.

 

פרסום ברשתות חברתיות - בוטים ואוטומציה

כחלק בלתי נפרד מפרסום בפייסבוק, אינסטגרם, בהקמת תשתית שיווקית, הבוטים עושים עבודה מצויינת, לעולם לא יחליפו בני אדם, אבל חלק מהפעילות כן נעשית היום על ידי בוטים. בוטים מעלים מעורבות עם לקוחות פוטנציאלים , לעיתים עונים ממש על השאלות שבעלי עסקים היו נותנים כמענה אנושי, וכן מאפשרים שירות טוב יותר עד לרמה מסוימת. 

כנ”ל לגבי האוטומציה- שמשלבת פעילות שיווקית ופעילות תפעולית, וכך מאפשרת חסכון רב בפעולות שחוזרות על עצמן, ומפנה זמן ליותר איכות בשירות, איכות מוצרים,להתפתחות עסקית מואצת.

פרסום בלבדו – חשיפה לא תיתן לעולם את התוצאות הרצויות. לכן אנחנו תמיד נמליץ קודם כל לכתוב אסטרטגיה שיווקית, עליה נכתוב את את התוכנית השיווקית -והוצאתה לפועל במדיות השונות. אוטומציה מעניינת אתכם? לחצו כאן

פרסום ברשתות חברתיות - קידום בווצאפ

קידום בווצאפ לקהילות הוא כלי חזק ביותר לניהול קהילה, ומשמעותי ביותר לקידום קורסים, ופעילויות משותפות שדורשות מספר אנשים (פחות אחד על אחד) זאת אומרת שלמרות הקידום והפרסום בפייסבוק, המודעות בגוגל והאורגני, אנו נעשה שימושים ממוקדים לשיווק ישיר דרך הווצאפ או כדי לתת שירות טוב יותר, או כדי לנהל טוב יותר את הקבוצות שלנו.

פרסום ברשתות חברתיות קהילות בפייסבוק

כחלק מהשירותים שלנו אנו עוזרים לבעלי עסק להקים קבוצה פעילה בפייסבוק כאשר המטרה שלה היא קידום בפייסבוק ופרסום אפקטיבי, אנו עושים תוכנית מדויקת לתפעול, אותה מתפעל בעל העסק בליווי שלנו. ניהול קהילה הוא יעיל במיוחד לבעלי עסקים שיש להם יותר זמן מכסף, ויש להם יכולת להקים קהילה מאפס, עם אפס הוצאות, אבל הרבה מטרות עסקיות מדויקות וחכמות. 

קורסים דיגיטלים-יצירתיות מוכרת

רוצים ללמוד לבד לקדם את העסק שלכם? רוצים שיזכרו כל מה שאתם מעלים לפייסבוק, לאינסטגרם, לאתר שלכם? רוצים להתלהב מהיכולת היצירתית שלכם שלא ידעתם עליה, אבל הרגשתם אותה? הקורסים האלו גם ילמדו אתכם ליצור, גם לקדם ממומן, גם לקדם אורגנית, לבדוק את הקידום שלכם , להשביח את הקהל שלכם ולמכור יותר!  הינה טעימה מהקורסים-חינם.

רוצים לפרסם ולשווק את העסק שלכם איתנו? מלאו פרטים ונשוב.

מבין לקוחותיי

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן