חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

תוכן עניינים

להשיג עוקבים באינסטגרם- קל?

השאלה הראשונה שאני מעלה כאן היא האם להשיג עוקבים באינסטגרם הולך לעזור לכם למכור יותר את השירות או את המוצר שלכם. ולמי שרוצה להיות מפורסם באינסטגרם, אז השאלה איך להשיג עוקבים באינסטגרם היא מורכבת יותר ואני אענה עליה.

שימוש בהאשטאגים

אין אדם אחד שלא שואל אותי איך להשיג עוקבים באינסטגרם עם האשטאגים. התשובה היא שהאשטאג הוא כלי מצוין להעלאת עוקבים באינסטגרם, רק שצריך לדעת אילו האשטאגים לבחור ויותר חשוב מזה, לשנות בין פוסט לפוסט את האשטאגים לפי רלוונטיות. אני אתן דוגמא, אם הנושא שלכם הוא טיפול ב NLP – יכול להיות ש-#טיפול הוא רחב מדי, ולא יתן תוצאות. לעומת #NLP_טיפול שיהיה ממוקד יותר. למדריך מצוין לשימוש נכון באשטאגים שיעזור לכם להשיג עוקבים באינסטגרם לחצו כאן.

שימוש בתיוג אנשים

תיוג באינסטגרם הוא חשוב במידה רבה לחשיפה של התוכן שלכם, הרבה אנשים ששואלים אותי איך להשיג עוקבים באינסטגרם, אני אומרת להם לעשות שיתופי פעולה. זאת אומרת שאם אתן רוצים יותר עוקבים רלוונטים, עוקבים מישראל, עוקבים שיש סבירות גבוהה שיהיו מעוניינים בשירות או במוצר שלכם, אז תיוג באינסטגרם יכול לעזור. זאת אומרת שמאפרת, כאשר תעלה תמונה על עבודה שלה תיוג אותה לקוחה, ואולי תיוג מעצב השיער, יאפשרו להם לשתף את התמונה שלהם בסטורי, ולקבל חשיפה גדולה בהרבה. להשיג עוקבים באינסטגרם זו משימה שחייבת להיות בכל העלאה של תוכן, לא פעם כן ופעם לא. לכן, אם אתם עובדים בקבוצות, או אפילו בצוותים, תארגנו לכם שיטה לתייג אחד את השני ובכך להגדיל את מספר העוקבים שלכם באותה נישה.

מיקום באינסטגרם

כדי להשיג עוקבים באינסטגרם חשוב מאוד לציין בהעלאה את המיקום שלכם בכל פוסטף מדוע? כי כאשר אתם שואלים איך להשיג עוקבים באינסטגרם, אתם בעצם אומרים אני רוצה שמיש שהכי פוטנציאלי להגיע אליי, בעיקר אם יש לכם עסק מקומי, איך אני מביאה עוקבים אלי שיהיו לקוחות. אז העסק שלכם בשנקין ת”א כדאי מאוד שכאשר אתם מעלים את התמונה לאינסטגרם, תציינו את המיקום שלכם, כל מי שיראה את זה ידע איפה אתם מייד, ישייך אתכם באופן בכלל לא מודע, ואם הוא בסביבה יוכל להגיע מייד. אם יש לכם עניין להשיג עוקבים באינסטגרם שקרובים למיקום של העסק שלכם, אל תשכחו לכתוב מיקום על כל פוסט, וכמובן שלציין את זה בביו.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם בעזרת קידום ממומן

אולי הדרך המהירה ביותר להגיע לקהל יעד על פי פילוח נכון, אותו תעשו באמצעות מערכת הפרסום של פייסבוק, וכאשר אתם רוצים להעלות את מספר העוקבים שלכם, תעלו מבצעים עם התנייה לעוקב. תראו, אני לא מאמינה במשא ומתן בוטה מדי “תו לי ותקבל” אבל אם אתם גם ככה נדיבים, נותנים בכיף הטבות, אוהבים את הלקוחות שלכם, תבקשו מהם עוקב, השיג עוקבים באינסטגרם מתוך נתינה, שירות, מתוך פעילות חיובית שמכבדת את הלקוחות שלכם. ברור שישנם שימושים לא נעימים כדי השיג עוקבים באינסטגרם, אבל זה לא מה שאני מציעה כאן בכלל. אני ממליצה כן לבקש עוקבים על בסיס מבצע בו ממש שווה להיות במעקב יל חשבון האינסטגרם שלכם. אני אתן דוגמא לאיך השיגנו עוקבים באינסטגרם. היה ללקוחה שלי מלאי של עגילים מהממים שהיא חשבה לתת אותם מתנה לכל מי שהגיעה אליה לחנות הצורפות שלה, לאחר שהבנו שי שביקוש, ושהלקוחות שלה נפעמות לקבל את העגילים הללו, פרסמנו באינסטגרם כל יומיים מבצע שקיים בחנות, ואת המתנה תמורת עוקב, תוך יומיים הגדלנו ב 1761 עוקבים את החשבון אינסטגרם, תוך מספר שבועות הגדלנו באלפים והכנסנו למועדון הלקוחות שלה יותר מ-1000  נשים חדשות. 

כששאלו אותה איך היא השיגה עוקבים באינסטגרם בכזו מהירות היא סיפרה שתמיד יש לה משהו לתת בתמורה שהוא אינו כסף. אז איך הממומן נכנס לכל הענין? הרי אם תעשו מבצע יגיעו לא? אז זהו שלא. אבל לא בכלל לא, יגיעו מעט ואתם תחושו אכזבה גדולה. אז מה שקורה הוא שהקידום הממומן הביא את המסה של האנשים לראות את המתנות, הקידום ממומן פנה רק לנשים, מגיל מסוים, רק לנשים שגרות קרוב, וככה קיבלנו מאות אלפי חשיפות של קהל יעד שנכון לנו וממנו יכולתי גם להשיג עוקבים באינסטגרם שהם רלוונטיות, וגם לקוחות שבאו ורכשו תכשיטים בעקבות המבצע.

קידום ממומן באינסטגרם הוא קריטי להעלאת מספר העוקבים, אני ממליצה לכם על קורס נפלא שיעזור לכם בפשטות להגיע יותר עוקבים באינסטגרם.

איך להשיג עוקבים באינסטגרם ולהיות מפורסמ/ת

מי שמצליח מאוד להשיג עוקבים באינסטגרם הם קודם כל אנשים שכבר קיבלו חשיפה בטלויזיה, ברדיו, ברשת, בעיתונות, זאת אומרת שהמקדם הראשון להיות מפורסם זו החשיפה.

הינה הנוסחה בפשטות- להשיג עוקבים באינסטגרם ולהיות מפורסם =

חשיפה גבוהה (מאות אלפים) + תוכן מתאים לקהל יעד + הנעה לפעולה (כלשהי)

להיות משפיען באינסטגרם זה משהו שבונים אותו באופן שיטתי, בודאי שלא קריזה של פעם בשבוע וחצי כשיש לכם אנרגיה. 

כדי להיות משפיען באינסטגרם ולהשיג עוקבים באינסטגרם שהם אמיתיים ורלוונטים צריך משמעת.

בחרו לכם נושא: בגדי ים, אופנה, מקומות בעולם, תכשיטים, ספורט, מוזיקה, התמקדו בנישה ומשם תתחילו לייצר תוכן. זאת אומרת שכדי להשיג עוקבים באינסטגרם ולהיות משפיענים, אתם צריכים תוכן עקבי וממוקד.

 

למשל ספורט- מה המסר שלכם, תוכן חיובי, תמונות טובות ולא אקראיות, הנעה חיובית לפעולה. אני חושבת שצריך לאמר את מה שאני הולכת לכתוב עכשיו: כן, לניראות שלכם ישנה חשיבות גבוהה, אם אתם אלו שהולכים להיות במרכז. לשפים זה האוכל, אבל לא רע אם יש לך גם שרירים, ולספורטאים, אותו כנ”ל. אני ממליצה לכם, אם אתם רוצים להשיג עוקבים באינסטגרם איכותיים, תלכו על הכי טוב שלכם, כל הזמן, ואם אתם לא נראים מושלם, תמצאו את הדבר הזה שאתם אוהבים בצילום שלכם, בעשייה, במסר, אולי בסטיייל של העיצוב ו”תנו בראש” איתו. כל הזמן ובהתמדה.

 

רוצים יותר עוקבים באינסטגרם- צאו לדרך.



קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן