חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס אונליין חינם

תוכן עניינים

קורס דיגיטלי חינם

הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת.

הניסיון שלי בעניין קורס אונליין חינם הוא שלא מעט אנשים שלמדו אצלי קורסים אונליין בחינם, עברו להיות לקוחות שלי במרוץ הזמן. זאת אומרת שמעבר למשמעות הנתינה, שמבחינתי היא ערך עליון, היתה הזדמנות לבעלי עסקים מתחילים להתנסות בקורס דיגיטלי חינם, גם למצוא את כוחו שם, וגם לבדוק אם אני האדם שמתאים לו לעבודה בתשלום.

בשנת 2013 העלתי לא מעט קורסים חינם באינטרנט, שזה אומר, ביוטיוב, בדפי נחיתה, העלתי קורסים חינם גם בפייסבוק, בכל מקום שראיתי שבעלי עסקים רוצים להתפתח. 

לא פעם ביקשתי חוות דעת כדי לשפר את החוויה של קורסים דיגיטלים חינם וזה רק שיפר את היכולות שלי להיות יותר מדויקת לצורך של כל מי שמחפש את דרכו דרך קורס אונליין חינם לעבר מימוש מטורותיו.

מה כדאי לדעת על מוצרים דיגיטלים חינם- לפני שאתם משקיעים את זמנכם היקר ואת ליבכם.

קורסים אונליין חינם- יכולים להיות משנים קודמות עם חוקים שונים, זאת אומרת שלמשל  קרוס אונליין חיהם בנושא פייסבוק שמשתנה לא מעט, יהיה קשה לדעת למי שמתחיל לללמוד מה רלוונטי ומה לא , קורס אונליין חינם באינסטגרם יהיה רלוונטי רק אם יהיה לפחות מהשנה האחרונה. לכן כאשר אתם מתחילים ללמוד, הסתכלו על תאריך העלאת הקורס אונליין החינם.

איזו קורסים דיגיטלים חינם שומרים על עצמם לאורך השנים:

קורס אונליין חינם -שנשאר עם ערך לאחר זמן רב שעובר- יכול להיות גם שש ושבע שנים הוא קורס אונליין שמדבר על אופן חשיבה שיווקי, על אסטרטגיה, על צורת המחשבה לפני שיוצאים לדרך, קורס אונליין חינם טוב לאורך שנים יכול להיות גם בעיצוב, למשל פוטושופ משתנה לא מעט, אבל פעולות של פילטרים, טקסטורות, לשים טקסט על תמונה ודברים פשוטים נכונים להרבה שנים. זה נכון שקורס אונליין חינם בפוטושופ שהוא מעודכן יתן פילטרים חדשים, או שימוש ספציפי בכלי חדש, אבל זה רק יתרון, וכלל אינו פוסל למידת קורס אונליין חינם מלפני שש שנים.- כותבת לכם מניסיון רב שנים.

קורס במחיר השקה

כולם רצים ללמוד אינסטגרם, כאשר ההמלצה היא ללמוד ליצור סרטונים לרילס של אינסטגרם, סטורי, ולטיקטוק.

יצרתי קורס טיקטוק שכולו מא׳- ת׳ . 
במחיר השקה, הדבר המדהים הוא, שכל מה שתצרו לטיקטוק, יתאים לכם לרילס באינסטגרם, ולסטורי. לפרטים נוספים לחצו כאן

קורסים אונליין חינם - בדיקה-האם זה נכון עבורי עכשיו

 

קורס אונליין חינם – לבדוק מי מעביר אותו? האם עובר אורח שהיה לו פרק קצר בשיווק דיגיטלי, או בכל נושא אחר, או מישהו ששנים עובד, ומייצר חומרים באופן קבוע.

  1. קורס אונליין חינם- תאריך העלאה שלו וכאמור, רלוונטיות שלו. כגון : שיווק דיגיטלי בפייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט, לא יהיה מה לעשות עם קורס אונליין חינם כזה, כי זה פשוט לא יהיה נכון. מה כן: קורס אונליין חינם ב: חשיבה שיווקית, מוצר דיגיטלי שמדבר על מכירות (גם כן טרנדי) מוצר דיגיטלי שמדבר על שירות לקוחות, מוצרים דיגטלים בנושאי עיצוב, בנושאים שבסופו של יום, לא משתנים כל כמה חודשים.
  2. קורס אונליין חינם- שמפתה אתכם לעשות כסף תוך שלושה חודשים, לרוב יהיה משפך שיווקי, כמו מגנט כדי למכור לכם קורס יקר, זהו שימוש ידוע ולא מומלץ, השימוש בקורס אונליין חינם יהיה נכון לכם, אם לא “יגיד לכם מה אתם מפסידים אם לא תעשו את הקורס אונליין החינמי הזה, קורס אונליין חינמי נכון, חייב להתאים לאישיות שלכם עד היום, כמו שאתן מכירים את עצמכם, לפני שאתם לומדם קורס אונליין חינם, תעצרו ותשאלו

האם זה מעניין אותי עכשיו ללמוד את זה
האם זה משיק למה שאני עושה היום

האם יש משהו אחר שהייתי רוצה ללמוד אפילו לא בחינם

האם ההצעה הזו היתה מתאימה לי אם הייתי צריך לשלם עליה 1000 ש”ח 

אתם מבינים?

כוח המשיכה בזמן אמיתי הוא כל כך גדול שקורס אונליין חינם בנושא שנראה לכם מועיל בעצם “שולף” אתכם מהמרכז שלכם ומסובב את הדרך שלכם, של החיים שלכם. זה נכון, שזהו קורס דיגיטלי חינם, אבל מה? אם אני חולם להיות עשיר (זה בערך קורה לכל האנשים) אז האם זו באמת תהיה הדרך.

שלא תבינו אותי לא נכון, קורס אונליין חינם יכול להיות מתנה יקרת ערך, אבל אינו מבטיח לכם דבר

בדקו את עצמכם למשל כאן:

הרבה אנשים עורכים מחוץ לטיקטוק את הסרטונים שלהם. למשל באפליקציית viva video שיש אותה באייפון וגם באנדרואיד.  קבלו סרטון מתנה לאיך יוצרים מעברים נכונים מחוץ לטיקטוק. (וכן, זו אני, שמאמינה בללמד מעניין)

נגן וידאו

ריכזתי לכם קורסים דיגיטלים חינמיים שיצרתי במשך השנים:

קורס אונליין חינם בנושאי עיצוב שהם ישנים וחדשים

וקורסים מתקדמים יותר חינמיים -כדי שתתחברו.

זה נכון, אני רוצה שתרשמו, זה הדבר היחיד שאני מבקשת, ומבטיחה לכם לא לשתף עם אף אדם את הפרטים שלכם. אני כן אשמח לשתף אתכם בשפע ידע שצברתי ובאהבה גדולה. 

רשימת קורסים אונליין חינם:

  1. קורס פוטושופ אונליין חינם -דברים בסיסיים- לוגו על תמונה
  2. קורס פוטשופ אונליין חינם 
  3. קורס אינסטגרם אונליין חינם
  4. קורס  אונליין אינסטגרם- עולם ההאשטאגים
  5. קורס אונליין חינם- אפליקציות לשימוש מדהים באינסטגרם

כמובן שיש באתר זה גם קורסים דיגטלים שאינם חינם והמחיר שלהם הוא מאוד ידידותי 🙂

שיהיה לכם בהצלחה בדרך!

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן