חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

תוכן עניינים

פרסום בפייסבוק -השפעה עצומה

הפרסום בפייסבוק הוא אחד המקומות הכי מדויקים שניתן לקבל היום בקידום במדיה חברתית. מערכת הפרסום של פייסבוק מאפשרת היום להגיע לקהל יעד מאוד ממוקד.

ממה מורכב הפרסום בפייסבוק

תוכן- תוכן מרכיב בתוכו- טקסט עם ערך, ניראות איכותית, ומסר ברור, פרסום בפייסבוק משלים את התכנים הללו עם מערכת פרסום מאוד מתקדמת. 

זאת אומרת שאם שיש היום כמעט שני מליארד משתמשים בפייסבוק, ויותר משישה מליון משתמשים בישראל, הסיכוי להגיע לקהל שלכם באמצעות פרסום בפייסבוק טובה ויכולה לשנות לחלוטין את העסק שלכם לטובה (מנסיון של פרסום בפייסבוק של יותר מעשור)

עיצוב התוכן הוא קריטי כאשר אתם מתחילים פרסום בפייסבוק - מדוע?

  • כי התחרות על תשומת הלב מאוד גדולה-ואתם רוצים לבלוט
  • כי החשיפה היום עולה יותר- מן הסתם, יש יותר מפרסמים
  • כי היכולת של כל אחד כמעט ליצור תוכן גדלה בהיקף המספרי שלה, זאת אומרת שרוב האנשים יכולים ליצר תוכן לפרסום בפייסבוק- אבל השונות, המיוחדות, היצירתיות, וההנעה לפעולה היא זו שתכריע, האם פרסום בפייסבוק יעבוד עבורכם.

מודעות לקידום ממומן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק - קידום ממומן

מערכת הפרסום בפייסבוק התפתחה מאוד בשנים האחרונות ויכולות הפילוח שלה רק השתבחו עם השנים. ואני אתן דוגמא.
פרסום בפייסבוק יכול להגיע לקהלים כמה פרמטרים:

יכולת פילוח קהל יעד על פי:

  • דמוגרפיה
  • תחומי עניין
  • מקצוע
  • מיקום
  • גיל
  • מגדר,
  • סטטוס אישי
  • השכלה
  • שפה
  • שפת מקלדת ועוד.

זאת אומרת שהמערכת פרסום בפייסבוק- מאפשרת לכם חד משמעית להגיע לקהלים יותר רלוונטים מאשר חשיפה לכולם! וזה קריטי להבנה.

 

מערכת הפרסום בפייסבוק יכולה גם להגיע לקהל שמכיר אתכם, כגון לקוחות קיימים, לקוחות עבר, חברים, מכרים, אנשים נרשמו אליכם פעם לפעילות כלשהי, זהו קהל מאוד איכותי. לכן אם אתם עסק קצת ותיק, זה יהיה נכון, לאסוף את כל הפרטים שיש לכם עד כה בעסק שלכם, אם זה טלפון נייד, או אימייל, ולהשתמש בקהלים הללו. אלו הקהלים הטובים ביותר לקידום.

גם קהל שהיה באתר שלכם, באמצעות קוד (פיקסל , או עוגייה) באתר, ניתן לעקוב אחרי מי שביקר באתר, בדפי הנחיתה, ולעקוב אחריו. בטח כבר חוויתת את החוויה הזו שמייד לאחר יציאה מאתר, אתם מקבלים תזכורת עליו דרך הפרסום בפייסבוק.

פרסום בפייסבוק ותקציב

יכולת השליטה שלכם בתקציב המדיה לפרסום בפייסבוק הוא מדויק. זאת אומרת שתוכלו לפקח על התקציב ברמה שעתית, ויותר מזה, להחליט על מספר נסיונות ולבחור די מהר (כמה ימים) איזה קהל מגיב לכם הכי טוב. הגמישות הזו שנותנת מערכת הפרסום בפייסבוק מאפשרת לכם ניתוח מהיר של תוצאות, ולא להשקיע כסף בלי לדעת -מה קרה, מי ראה אותו? מהו צפי החזר ההשקעה. חשוב לדעת- שככל שתתמידו בפרסום בפייסבוק ,תהיינה התוצאות טובות יותר.

יכולות נוספות ומעניינות של מערכת הפרסום בפייסבוק

יכולת טירגוט קהל יעד כגון חוגגים יומולדת, נשואים טריים, הורים חדשים, עוברי דירה, מאורסים, אנשים טכנולוגים, קונים באינטרנט, בעלי עסקים קטנים, שכירים,  אנשים שמנהלים מערכת יחסים רחוקה. אלו יכולות מאוד חזקות, ישנם עסקים שמודל הפרסום בפייסבוק שלהם מבוסס אירועים מסויימים. מבינים? 

מערכת הפרסום בפייסבוק וקהלים דומים - Look a like

מהו בעצם קהל דומה (Lookalike) ? למערכת הפרסום בפייסבוק יש את היכולות לדגום את הקהל שלכם – לדוגמא- רשימת הלקוחות שלכם, וליצור קהל דומה. לדוגמא- 2% קהל דומה ממי  שברשומות שלכם או למשל – דגימה של שני אחוז לקהל שהיה אצליכם באתר במעמד רכישה ועוד. מעניין נכון? 

סוגי קמפיינים במערכת הפרסום בפייסבוק

בחירה החשיפה בפייסבוק – האופטימיזציה מבוססת מטרה כגון: מעורבות, הקלקות לאתר, המרות, לידים, חשיפה, רכישות ועוד. זה אומר שלא חייבים להשתמש בטקטיקה אחת לפרסום בפייסבוק, אלא לשלב כמה ולראות איזה שילוב עובד הכי טוב.  

מערכת הפרסום בפייסבוק- יכולה לשדרג את הניראות שלכם

שדרוג הניראות שלכם דרך מודעות הפייסבוק, המוכלות בתוך המערכת של הפרסום בפייסבוק. ניתן לשפר את הניראות הקיימת ולהוסיף עליה אלמנטים שמעלים את אחוזי ההמרה -אנימציות, טקסטים מעל, יצירת סלייד שואו (מצגות) ועוד

 

אפשרויות פילוח מתקדמות – רימרקטינג במערכת הפרסום בפייסבוק

נה דוגמה לפרסום בפייסבוק- רימרקטינג למי שהיה אצלכם בדף:

פרסום בפייסבוק

שאלות ותשובות- פרסום בפייסבוק

איך לפרסם בפיייסבוק?

ובכן מערכת הפרסום בפייסבוק למרות המורכבות שלה, ניתן לקדם בה את העסק שלכם באופן עצמאי. כמובן שישנה עדיפות שמישהו ילווה אתכם בתהחלה, או ללמוד את זה. תוכלו למצוא כאן(לינק) קורס מצוין לקורס לקידום בפייסבוק במחיר מצוין!

איך מפרסמים בפייסבוק בתשלום?

דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ניתן לעשות זאת. אבל בוא נלך לרגע למקום קל יותר שאולי יאפשר לכם לחוש את מערכת הפרסום בפייסבוק. למשל כתבו פוסט טוב בדף שלכם, ותראו שישנו כפתור של קידום. ברגע שתלחצו עליו תגלו מה ניתן לעשות, למשל:
לבחור האם הקידום הוא ללחוץ על הלינק? או לקבל הודעה ישירה?
לבחור האם 70 ש”ח לכמה ימים, או מחיר אחר לפרק זמן אחר

לבחור קהל- וממש ליצור אותו מתוך אותו מקום-למשל “נשים מגיל 30-40, מתל אביב

זה על קצה המזלג אוקי? מערכת הפרסום בפייסבוק מדהימה. ואני ממש ממליצה לכם ללמוד לבחור את הקהל שלכם! בלינק הבא תוכלו למצוא חומרים שיעזרו לכם לעשות קידום עכשיו! 

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן