חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ייעוץ עסקי ושיווקי

ייעוץ עסקי בשיווק דיגיטלי

ייעוץ עסקי שיווקי לקידום העסק שלכם ברשתות חברתיות, במנועי חיפוש הוא קריטי להקמת תשתית נכונה לקידום העסק שלכם. 

מדוע חשוב ייעוץ שיווקי שהוא ממוקד רשתות חברתיות? העניין הוא כזה, יש הרבה אנשים שהם יועצים שיווקים, וישנם הרבה שהם יועצים עסקיים אבל גם ייעוץ עסקי וגם ייעוץ שיווקי חייב שיהיה מקושר ישירות לידע רב שהוא עדכני ובעיקר לפרקטיקה של פרסום ושיווק ברשתות חברתיות.

ההבדל בין ייעוץ עסקי שיווקי רגיל לייעוץ עסקי שיווקי מבוסס ידע ונסיון בפרסום במדיה חברתית

בשנים האחרונות הרבה בעלי עסקים מגיעים לכל מיני סוכנויות שמציעות ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי, שזה מעולה בעיניי, זאת אומרת שאני מעדיפה שכל בעל עסק, מתחיל או בעל עסק ותיק ומתקדם יעשו בדק בית  מדי פעם ויקבלו ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי מדויק להם ולנקודה בהם הם נמצאים.

אממה- כאשר הגיעה אליי בעלת עסק לפיתוח מכירות, הייעוץ העסקי והשיווקי שהיא קיבלה סתר לחלוטין את הדרך שהצעתי לה. לא פעם ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי כללי אינו מספיק מאחר וחסר ליועצים אלו מידע רב על הכוח המדהים שיש למדיה, הרבה יועצים שיווקיים בעיקר היותר ותיקים התרגלו לעבוד דרך אתר, או מפה לאוזן, את הכוח של קידום ממומן ותוצאותיו, הם מכירים בדרך כלל מ”יד שניה” וזה לא מספיק.



למה ייעוץ עסקי ושיווקי ללא נסיון במדיה חברתית יכול להפיל את העסק שלכם?

הסיבה היא פשוטה.  מי שלא מכיר את הכוח של מערכת הפרסום של פייסבוק, לינקדאין, קידום בגוגל ממומן ואורגני, אינו יכול לתת ייעוץ עסקי או ייעוץ שיווקי נכון. רוב העסקים צריכים חשיפה לעסק שלהם, ליצור מוניטין נכון, להיות חשופים כל הזמן, אז כאשר הגיעה אליי אותה בעלת עסק, היועץ העסקי שלה שהוא גם היועץ השיווקי שלה אמר לה לא לבזבז כסף בפייסבוק, משהו כמו “אפשר לפרסם בקבוצות, זה מספיק” וכך יצא שכל הפתרונות שהיא קיבלה מאותו יועץ עסקי היו חינמיים. קל.

אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. הרבה יועצי שיווק ויועצים עסקיים נראה ששכחו את הדרך הארוכה שעשו. ולכן קל לאמר “על זה אל תוציא כסף”. יתרה מזאת, אם אתה יועץ עסקי או יועץ שיווקי החוק הוא כזה: עד שלא קיבלתם אתם תוצאות מפרסום ברשתות חברתיות, לא תדעו את הכוח המטורף הזה. וזה משפט שתצרבו  אותו בראשכם.

אז איך בוחרים ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי נכון?

קודם כל בודקים אם היועץ שלכם עשה בעצמו קידום ברשתות חברתיות ומה היו התוצאות.
אם לא עשה, אז מומלץ לדעת האם היועץ שיווקי או יועץ עסקי חייב היה מעורב בכמה וכמה תהליכים של פרסום ושיווק ברשתות, גם אם לא עבור בעצמו כדי שיוכל לתת לכם “מפת דרכים” עסקית.

ייעוץ שיווקי נכון, ובוודאי שייעוץ עסקי, חייב להתייחס להוצאות של המדיה, להוצאות על תפעול הרשתות החברתיות, ולהבין שחלק מהתקציב לבניית העסק שלכם ולתיפעולו השוטף תמיד יכלול בתוכו מדיה, קידום, פרסום, תמיד. ואם היועץ השיווקי אומר לכם “תלכו רק לפגישות נטוורקטינג, ותעשו עם הזמן שלכם שיווק לבד בלי פרסום ממומן” תדעו שאותו יועץ שיווקי או יועץ עסקי טועה טעות חמורה. וחברים (קחו נשימה)  זה קורה כל כך הרבה שזה מדאיג!

למה ייעוץ שיווקי מוכוון פרסום ברשתות חייב להיות אחד?

 זה חלק מתפעול שוטף של עסק.

אותה אחת שהגיעה אליי, הפסיקה את הפרסום בעצתו של היועץ העסקי שיווקי שלה, ולאחר שנתיים חזרה אליי, והתחילה לעשות פרסום ממומן. זה לא שמחה לאיד או אפילו ההרגשה של  “ידעתי”,  זה הרבה יותר חזק מה שאני מרגישה כלפי אותם אלו שלא מהססים לתת ייעוץ שיווקי ללא ידע, ולכן אם אתם יועצים בעצמכם, תלמדו נתונים של פרסום ממומן, תבררו, אל תשארו מאחורה, ואם אתם , בעלי עסקים יקרים, רוצים להצליח עם הייעוץ השיווקי שתקבלו,  תבחרו אנשים חזקים בתחום הסושיאל, עם נסיון, עם סטיסטיקות, עם אינטואיציה חזקה שמחוברת חזק לקמפיינים, והכי חשוב, כאשר אתם הולכים לקחת ייעוץ שיווקי או ייעוץ עסקי, תבינו שזה הכסף הראשון שאתם שמים, ושאחר כך, הדרך תהיה עם פרסום ושיווק שיניבו לכם מכירות. 

רוצים להתייעץ איתי?

שלחו לי הודעה לווצאפ. אני אשמח לתת לכם ייעוץ עסקי וייעוץ שיווקי שמחובר למספרים אמיתיים, לתוצאות, להצלחה שלכם!

שאלות ותשובות​

שאלות נפוצות שנשאלתי על ידי בעלי עסקים רבים

לא מספיק. את יודעת מה, כמה לקוחות את רוצה? אם את רוצה להגדיל משמעותית את מספר הלקוחות שלך, פרסום בקבוצות לא יספיק.

בואי נצא מנקודת הנחה שפרסום בפייסבוק בונה עסקים רבים, כך שזה שפייסבוק גובים כסף על פרסום זה לגמרי בסדר. זה שהמערכת נגישה לכולם והרבה אנשים מקדמים בלי לדעת איך לתפעל אותה נכון, זה סיפור אחר. את מוזמנת ללמוד על מערכת הפרסום של פייסבוק ולהחליט בעצמך, או לקרוא על סיפורי מקרה כאן בלינק הזה

אפשרי לקבוע איתי פגישה לייעוץ שיווקי שמחובר לפרסום ברשתות החברתיות ובאתרים. אין לי תעודה בכלום, אך מנסיון רב שנים, הצלחתי להרים עסקים מאפס ועד לעסקים מצליחים שעובדים לאורך זמן.

כל שינוי שאתם עושים בעסק שלכם ללא קשר לייעוץ שיווקי, או לייעוץ עסקי, כדאי שתשתפו אותו עם עוד מישהו, רק כדי להדהד לעצמכם את הרעיון ולשמוע חוות דעת. אם אתם עושים שינוי מהותי אז ייעוץ עסקי שיווקי יהיה הדבר הנכון. לכם מספר הפעמים יהיה תמיד בהתאם לכמות שאלות שתהיה לכם בעיקר בזמנים של שינוי, או כאשר משהו מפסיק לעבוד.

ייעוץ עסקי שיווקי לקידום ברשתות חברתיות זו התחלה טובה. משם תוכלו לקבל ליווי לאורך כל תקופה הפרסום והשיווק, עד שתרגישו שאתם יכולים לבד, מבינים ואתם על “הסוס” אבל תמיד הדלת פתוחה להתייעץ ברגעים של התלבטות. תמיד.

רוצים לקבוע איתי פגישה ייעוץ עסקי לבניית תשתית שיווקית מניבה? מלאו פרטים פה.

מבין לקוחותיי

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן