חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ניהול דף פייסבוק

תוכן עניינים

ממה מורכב ניהול דף פייסבוק?

ניהול עמוד פייסבוק מורכב מכמה נושאים מרכזיים שאני ממליצה מאוד לתת עליהם את הדעת.

ניהול עמוד פייסבוק- מתחילים מהבסיס:
דף הפייסבוק הוא בעצם המפגש שלכם כעסקים, עמותות, אנשים פרטיים עם אג’נדה כלשהי, עם הקהל יעד שלכם. ניהול לעמוד פייסבוק  הוא בראש ובראשונה המערכת היחסים שלכם.
בדף פייסבוק ישנם שדות חובה- כדי שתוכלו להשתמש בדף הפייסבוק ביעילות-על כל פעולה שתעשו.
ניהול עמוד פייסבוק-בסיסי דורש:

  • שם דף (יכול להיות שם שכבר קיים- אבל עדיף שלא)
  • תמונת קאבר- מידות 851X315 או סרטון שהוא לא פחות מ 30 שניות
  • תמונת פרופיל
  • תאור העסק (הפעילות)
  • אימייל, טלפון, כתובת- כל אלו מצוויים בכל דף פייסבוק
  • שיוך לקטגוריה ותוכן

ניהול עמוד פייסבוק -תוכן

כדי ליצור תוצאות טובות, זאת אומרת, למכור יותר, להגיע לחשיפה גבוהה איכותית, התוכן בדף חייב להיות עם ערך עבור קהל היעד שלכם. ניהול עמוד פייסבוק הוא קודם כל ניהול תוכן, לכן, לפני שאתם מעלים תוכן לעמוד פייסבוק שלכם, תעשו סדר בתכנים, תבדקו שאתם מובנים באמת, שימו לב שאתם כותבים ומגיעים למסקנה שכל מי שיקרא יבין (גם אם לא יסכים)
ניהול עמוד פייסבוק לא חייב להיות מקצועי בהתחלה, אבל כן לעקוב אחרי הנחיות, כי ברגע שאתם יוצאים לפעולה וחושפים את התכנים שלכם-אתם נכנסים למערכת יחסים חדשה וחשובה.

ניהול עמוד פייסבוק- עיצוב

תוכן בטקסט זה חשוב -אך לא פחות חשוב זו הניראות של דף הפייסבוק, זאת אומרת שניהול עמוד פייסבוק מורכב מכמה סוגים של תוכן ויזואלי:
תמונות שלכם-לא מקצועיות
תמונות מקצועיות
תמונות מעוצבות-תמונות קונספט ממאגרי תמונות
תמונות מעוצבות עם טקסט עליכן
סרטוני וידאו
סרטוני אנימציה
אוטוטו נכנס גם אודיו-כך שגם פודקסטים תוכלו להעלות ישירות. עד אז-לינק חיצוני הוא הפתרון

ניהול עמוד פייסבוק - מהו תחום האחריות של מנהלי עמודים?

ניהול עמוד פייסבוק דורש אחריות מוגדרת מראש, אם שכרתם מישהו שינהל לכם את עמוד הפייסבוק אז  הינה הנושאים העיקרים עליהם אתם תקבלו מענה:
בנושא כתיבה : ראוי שהכתיבה תהיה טובה , זאת אומרת, ערכית, מכירתית, התמהיל מדויק וללא שגיאות כתיב
ויזואל: חשוב שהתמונות יהיו מותאמות לעסק שלכם, לא מופרכות וללא הקשר.
הנעה לפעולה: חשוב מאוד להניע לפעולה “קראו עכשיו” “לחצו כאן על הלינק” “הרשמו עכשיו וקבלו”
ניהול עמוד פייסבוק איכותי שמביא תוצאות בדרך כלל כולל בתוכו קידום ממומן, זאת אומרת שניהול עמוד פייסבוק לבדו- כמה שיהיה מעניין לעולם לא יצליח להגיע ליעדים הנכונים.
זכרו- גם אם אתם נותנים דברים בחינם, ללא קידום ממומן, זה לא יחזיק מעמד. לכן חשוב לדעת
שניהול עמוד פייסבוק מחייב קידום ממומן, ינשם כמה סוגי קידום ממומן בפייסבוק עליו תוכלו לקרוא בהרחבה בדף “פרסום בפייסבוק” באתר. אבל כדי לתת לכם איזה שהיא גישה נכונה, כאשר אתם שוכרים מישהו לניהול עמוד פייסבוק, דעו, שלא על התוכן בלבד תגיעו לתוצאות.

ניהול דף פייסבוק- דברים שחשוב לבקש ממי שמנהל את הדף

חיבור לפרופיל האישי
חיבור לכל הנכסים הדיגיטלים שלכם
חיבור לרשתות חברתיות אחרות
למידה קריטית ל”איך עושים לייבים” בפייסבוק, מאחר ולייב בפייסבוק יוצר חשיפה מאוד רחבה ללא תשלום וזה אומר שניתן לנצל בחוכמה את עמוד הפייסבוק שלכם.
מענה אוטומטי להודעות שנכנסות לדף
לעקוב אחרי המלצות לטובה ולרעה- להיות עם יד על הדופק
 

ניהול דף פייסבוק שאלות שתשאלו במעמד הצעת המחיר

כמה ניסיון יש לך בניהול עמודי פייסבוק?
כמה דפים ניהלת עד היום- (התשובה חייבת להיות יותר מעשרים עמודים למשך שנתיים לפחות)
האם היו מכירות מניהול הדף הפייסבוק
כמה מדיה (כסף) שמתם על פרסום בפייסבוק- והאם היה מעבר להחזר השקעה-רווחים(חובה!)
האם בן אדם אחד עושה את הכל? אם כן, יש לבדוק טוב יותר המלצות (זה לא אומר שזה בלתי אפשרי) אבל כדאי מאוד לבדוק, ואם יותר מאחד, תשאלו -מה תפקידם, כך תוכלו להעריך את העבודה ולהבין שאתם בידיים טובות.

שאלות ותשובות -ניהול עמוד פייסבוק

האם אני יכול לנהל לבד את עמוד הפייסבוק שלי?

כן- כמובן, זה ענין של למידה, אהבה לנושא, תשוקה ומשאבים נפשיים בעיקר, אם יש לכם את כל אלו, לכו על זה, למדו, ונקודתית תלמדו מה שאתם צריכים כדי להתקדם , מוזמנים לקורס פייסבוק למתחילים.

כמה עולה בדרך כלל ניהול דף פייסבוק?
התשובה לזה היא בין 2000 ש”ח לחודש ל 20000 לחודש. למה?
ישנם עסקים קטנים שיוציאו הרבה כסף על מדיה ורוצים לגדול מהר- ולכן לא תהיה התאמה בהתחלה לשכר נמוך, אז המפתח הנכון הוא, לקבוע סטנדרטים של עבודה ממוצעת- ב3000 ש”ח בערך, ומשם לשנות את המחיר לפי צורך. למשל אם רוצים יותר מכירותף כל יום פוסט, אז המחיר עולה. קחו את מפתח ה 3000 לחודש +מעמ -ותתחילו לבדוק.

ניהול עמוד פייסבוק זה רק לכותבים או למעצבים
בוא נאמר שכדי ליצור ניהול איכותי של עמוד פייסבוק, צריכים לכתוב טוב, לא מקצועי, לא גבוה מאוד, אלא מותאם לDNA של העסק
ולגבי עיצוב- אם אין לכם כשרון -אל תעצבו, אבל אל תפסלו כלכ ך מהר את היכולת העיצובית שלכם. אני ממליצה לכם מאוד לנסות את הקורס החינמי שלי לעיצוב, ואז לבדוק שני דברים עיקריים: הראשון, האם זה מהנה ומלהיב אותי, והשני-איך נראית התוצאה בהשוואה לאותו תחום אצל קולגה. זה יתן לכם אינידיקציה להאם אתם מתאים לניהול עמוד פייסבוק.

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן