חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום מוצרים דיגיטלים למכירות

תוכן עניינים

איך מפרסמים מוצרים דיגיטלים

קודם כל אתם צריכים לדעת שקידום קורסים דיגיטלים וקידום שירותים אחרים-שונה במהות.
הרבה בעלי עסקים מייצרים תוכן שראוי ללמוד אותו. ישנם הרבה קורסים אונליין חינם, ובכלל הביקוש ללמידה קורסים דיגיטלים במגמת עלייה.

אז קודם כל בוא נעשה הפרדה בין קורסים אונליין חינם לבין קורס אונליין בתשלום.

קורסים אונליין או קורסים דיגיטלים- שניהם דומים כאשר

קורס דיגיטלי- הוא מוקלט ונגיש בכל שעה
וקורס אונליין -יכול להיות קורס שבו יש שעורים אונליין ,שדור חי, או וובינרים משולבים בקורס אונליין עצמו.
אז לשם ההמחשה אעשה לכם סדר מה ניתן לקבל בשני המקרים:
 קורס אונליין חינם או/קורס דיגיטלי חינם -מול קורס אונליין בתשלום, או קורס דיגיטלי בתשלום.

קורס אונליין חינם הוא בדרך כלל משוייך לתקופה מסויימת ונותן פתרונות עכשווים, ישנם כמובן קורסים שהם לשנים רבות והם חינמיים, אבל יש בהם אלמנט חסר כמעט תמיד והוא- האם הוא רלוונטי באמת לעכשיו.

קורס דיגיטלי בתשלום- בדרך כלל מעודכן, ומתעדכן כחלק ממחוייבות שיש ליוצר הקורס הדיגיטלי ללקוחות חדשים ולקוחות ותיקים שרוצים לדעת -ולכן חשוב לבדוק ,האם מה שיש בקורס הדיגיטלי מידע שרלוונטי ומעודכן.

 

עד כאן ההבדל בין מוצר דיגיטלי חינמי ובתשלום.

אז איך מוכרים קורסים דיגיטלים?

כדי למכור קורס דיגיטלי צריך לעשות כמה דברים

  1. הקורס הדיגיטלי חייב להיות מאוחסן במקום איכותי, בוורדפרס שלכם, במערכות שלא קורסות אם יש עומס, ומערכות שיודעות להתחבר לממשקים אחרים כדי יהיו חלק מהתשתית השיווקית והמכירתית, ואפילו תפעולית.
  2. קידום קורס דיגיטלי חייב להיות מיועד לקהל יעד. אני אתן דוגמא: קורס דיגיטלי לשיפור הזוגיות חייב להיות ספציפי מאוד מה הוא פותר. גם אם המוצר הדיגיטלי ידבר על תקשורת מקרבת כתנאי ליחסים, כן תהיה רלוונטיות באיזה שלב היחסים, כמה שנים, ועוד פרמטרים שיוכלו לתת יתרון משמעותי לקידום הקורס הספציפי הזה. יש הרבה קורסים לזוגיות, פרונטלים ודיגיטלים, האתגר בקורסים דיגיטלים זה להיות יכולים לתת פתרון לבעיה ספציפית.
  3. כדי לקדם מוצרים דיגיטלים באופן איכותי ובכמויות גדולות- מומלץ לעשות שאלון, סקר, כדי להתאים את המענה לפי תוצאות השאלון. לכן, אולי לפני שאתם מייצרים קורס דיגיטלי, תדעו באילו נקודות אתם רוצים להתמקד, וליצור שאלון, שיכול יהיה לתת לכם כיוון איזה סוג קורס מתאים לאותו לקוח פוטנציאלי, ואולי ליצור שנתיים או שלוש ורסיות של הקורס- עם רלוונטיות משתנה לנושא הטיפול.
  4. קידום קורסים דיגיטלים מצריכים כמה נכסים. הראשון יהיה אתר, בו אני ממליצה להעלות את הקורס אבל לא חובה. האתר צריך לתת את הערך של המקצוע שלכם, את האני מאמין שלכם, את התפיסה שלכם, כך שנוכל לתת פריזמה גדולה יותר על יוצרי הקורס. קידום קורס דיגיטלי מחייב שיהיה דף מכירה, דף פייסבוק, אינסטגרם, וקידום בגוגל (אורגני או ממומן) אולי לא את כולם ביחד, אבל בסופו של יום, אנחנו משתמשים בכל הנכסים שלנו כדי לקדם מוצרים דיגיטלים
  5. קידום קורס דיגיטלי בניוזלטר– אימייל מרקטינג והוא כלי מספר 2 למכירות קורסים דיגיטלים והשני לו אלו קבוצות ווצאפ, אולי זה קשה להאמין, אבל קורסים שנותנים תמיכה, שירות באופן שוטף, מומלץ מאוד שתיהיה קבוצה פייסבוק פרטית, ואף קבוצת ווצאפ – בעיקר בתחילת הדרך.
  6. מי מקדם את הקורסים הדיגיטלים? זו שאלה טובה, בכל מצב של מכירת מוצר דיגיטלי, אתה תהיו מעורבים במכירה. זאת אומרת שאנחנו מציעים קידום למוצר הדגיטלי שלכם, בכל הפלטורומות אבל, כאשר אתם בתחילת הדרך , אתם חייבים להיות מעורבים. את אומרת שמהנסיון שלנו, קידום מוצר דיגיטלי יכול להשען עלינו בקידום בכל הנכסים, אבל חייבת מעורבות של בעל המוצר הדיגיטלי, כי אותו מחפשים.

מכירת קורסים דיגיטלים- קהילה ועוד

 

  1. הקשר בין קורסים דיגיטלים לקהילה. ובכן, יכול להיות שמכירים אתכם שנים, יכול להיות שאתם מעולים התחום שלכם, בסופו של יום מה שיקבע את המכירות זו הקהילה שלכם. ככל שתטפחו את הקהילה שלכם יותר ותהיו בקשר בכמה אמצעים שתבחרו, כך יגדלו המכירות של הקורסים שלכם, ורמת המחוייבות שלכם לקשר. שימו לב, יש הבדל גדול בין קורסים של “שגר ושכח” (שהם נדירים) לבין קורסים שנותנים שירות, תמיכה, קהילה. זאת אומרת שתבחרו איזה מוצר דיגיטלי אתם מוכרים, כמה אתם אוהבים את העיסוק בזה, ואם אתם אוהבים את העיסוק שלכם, רוצים לתת תמיכה או שירות מסוים, זה הכווון הנכון. אתם תצליחו לשבור את משוואת -זמן=כסף בוודאות, אבל לא תצאו לפנסיה מוקדמת.
  2. אם אתם מעוניינים לקדם בעצמכם את המוצרים שלכם, גם את זה אתה יכולים לעשות. אני ממליצה לכם לבדוק לאיזו מדיה אתם הכי מתחברים- למשל אינסטגרם, פייסבוק פינטרסט- מצוין. משם ניתן להתקדם. לא משנה מה תבחרו, הזיקה שלכם לפלטפורמת הפרסום היא קריטית להצלחת מכירת הקורסים שלכם. מוזמנים לקורס קידום ממומן כאן באתר שלי.
  3. אוטומציה– זו מילה שאולי מרתיעה אבל אני רוצה לפשט לכם אותה- אוטומציה זה לחבר בין מערכות, שיעבדו עבורכם על פי חוקיות מאוד הגיונית. ולכן, כאשר אנחנו יוצרים לכם תשתית של אוטומציה, אנחנו בעצם יוצרים לכם משפל שיווקי ומכירתי מבוסס תוכן עד למכירה, שכולל בתוכו גם אוטומוציה, גם לאחר המכירה האוטומציה ממשיכה, כדי להקל עליכם את התפעול.
  4. קורסים דיגיטלים חינמיים יש הרבה, כאשר אתם יוצרים את הקורס בתשלום שלכם, תדאגו שיהיו לכם מספר קורסים קצרים חינמיים- כדי שירגישו אתכם, רק ככה תוכלו ליצור קהילה שתעקוב ארי הפעילות שלכם ותרצה להיות חלק מפעילות שלכם.

מכירת קורסים דיגיטלים- מה אנחנו יכולים לעזור לך

  • אנחנו מציעים קידום קורסים דיגיטלים מבוססים על נכסים דיגיטלים
  • מבוססים על קידום ממומן בפלטופרמות שונות לפי קהל יעד
  • אימייל מרקטינג מתוזמן לפי פרסונלזציה
  • זו דרך ארוכה שמצדיקה את עצמה כבר בחודשים הראשונים

 

כמה זה עולה?

כאשר עשינו קמפיין לקידום מוצרים דיגיטלים פגשנו כל מיני אנשים עם תפיסות שונות לגבי “כמה צריך להוציא על זה”
אז התקציב שלכם לקידום קורס דיגיטלי  צריך להיות- תקציב על תשתית:

  • החלטות על אילו פלטופרמות מקדמים
  • אימייל מרקטינג
  • אתר תומך
  • שתפ”ים (אנחנו חושבים ביחד מי מתאים לנו)
  • יצירת קהילה- פייסבוק
  • מאמרים תומכים- קידום תוכן

עלויות יכולות להיות בין 3000-8000 ש”ח  חד פעמי.

 

התקציב לקידום חודשי- שהתקציב שלו הוא על ניהול הקידום ועל מדיה.

תקציב ניהול – בין 3000-8000 ש”ח  ומדיה – בין 1500-10000 ש”ח  ויותר.
תלוי בכמה עולה המוצר. אנחנו עושים חישוב עלות תועלת עבור המכירות שלכם.

הדרך היא כזו. כל דרך אחרת לקידום מכירה של מוצרים דיגטלים תהיה פחות או יותר סדר גודל כזה. אז לפני שאתם יוצרים קורסים דיגיטלים- נחשוב על מודל פרמיום ומודל מוצרים קטנים. אלו מודלים שעובדים מעולה ביחד.

 

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן