יש אנשים שאומרים לי..רק שיגיעו אליי לקוחות , ידברו איתי והם מגיעים אליי.
ואנחנו מכינים קמפיין, ומודעות, ודף נחיתה. ומגיעים לידים. לידים זה אומר, שהרבה אנשים לחצו על המודעות, השאירו פרטים, והם מחכים לטלפון שלכם.
(או שהם מתקשרים)
ואיכשהו יוצא שאותו בעל עסק, לא סגר את העיסקה.
ואז נשאלת השאלה למה.
יכולות להיות כמה סיבות.
הראשונה- חוסר תאום בין מה שנכתב במודעה לבין מה שנאמר בשיחה. הבטחתם משהו מגניב בטרוף ובשיחה פתאום הכנסתם את "האלמנט" , זה לא פייר. כאילו, תהיו כנים, תהיו בעלי מילה, זה אולי יביא פחות אנשים, אבל אחוזי סגירה הרבה יותר גבוהים.
הסיבה השנייה, והיא משהו שכדאי לשים אליו, זה ההקשבה שלכם למי שמתקשר והבטחון שלכם בעצמיכם. זו בעצם התחנה האחרונה.
תחנה ראשונה- מודעה- הקליקו, הגיעו לדף נחיתה=- V
תחנה שנייה- מלאו פרטים- מעולה!!! =V
תחנה שלישית- אתם! אתם זה לא רק מוצר, אתם זה להקשיב למה צריכים מכם, עם אילו צרכים אותם אנשים מגיעים, מה הכי נכון לאותו אדם שמגיע, הרי ברור לכם , שכל אחד מגיע עם צרכים אחרים, והמוצר שלכם הוא לא אותו מוצר, גם אם זו מכונת קפה.
תשאלו שאלות, תבינו, תראו מה אתם יכולים לתת באמת לאותו אדם, גם אם לא כתבתם את זה בדף הנחיתה שלכם. תהיו רכים מבפנים.
בפגישות הדרכה וליווי, אם תצטרכו להתקדם בנושא הזה, אני אשמח לעזור. לפרטים נוספים:
http://campain.ravpage.co.il/newcustomers
2 Responses
What a pleasure to find someone who idneiiftes the issues so clearly
Thanks 🙂