קידום בפייסבוק- 10 דברים שחשוב לדעת כדי למכור
מתי אפשר לאמר שהקידום בפייסבוק מצליח?
הינה כמה סימנים:
1. כאשר יש דף נחיתה טוב, שנבדק במשך שבוע שבועיים ומותאם לסלולר
2. כאשר מגיעים מתעניינים- לידים – גם לדף, גם בפרטי של הדף העסקי (הודעות)
3.כאשר מתקשרים אליך.
4. בעיקר כאשר הלידים הם איכותיים ומביאים למכירה.
5.כאשר יש נוכחות בגוגל ופיקסל לרימרקטינג
6.כאשר הלקוח רואה בשקיפות את כל מה שיוצא לו מהכרטיס האשראי.
7. כאשר עלות לקליק מצדיקה את המכירות שלה בפועל. זאת אומרת, יש המתהדרים בעלויות נמוכות
אבל ללא תוצאות מכירה. צריך ששני הפרמטרים יעבדו ביחד.
8.דף פייסבוק שעובד חצי שנה רואה בדרך כלל תעבורה תמידית לאתר שלו, לפוסטים, ולכל מקום אליו הוא מוביל.
9.דף שעובד שנה- על מכירות ממשיות- צריך להביא לפחות פי 10 מההשקעה שלו.
10.דף שמכיר את הקהל שלו ויצר שני דברים חשובים:1. קהילה שמקשיבה לו בדף. 2. מועדון לקוחות לדיוור
לתוכנית ליווי אישי במחיר מיוחד!
אם אתם לא רואים גידול משמעותי מפעילות הדף שלכם זה יכול להיות מכמה סיבות
1.תקציב קטן מדי
2.אין פעילות מעניינת מספיק
3.לא חשבתם על אסטרטגיה וכיוונתם למטרות מספריות
4.אתם עם הקהל הלא נכון ואולי צריך לקדם עוד פלטפורמה במקביל, אולי אינסטגרם.
5.באיזשהו מקום,זה לא היה רציני.
רוצים קידום? צרו קשר 054-4752502