קידום פייסבוק, קידום ממומן מה חשוב?

המון המון דברים חשובים קרו בשנה האחרונה:

השימושים השונים בפייסבוק נהיו יותר עמוקים:

שינויים ושיפורים:
1.ישנה אפשרות ליצור יותר קהלים לרימרקטינג מתוך פייסבוק
2.עולם הפיקסלים השתנה וניתן ליצור פיקסלים חדשים עבור אירועים באופן קל יותר
3.מאחר והחנויות ברשת גדלו- כל הרימרקטינג הפך להיות לגמרי שונה ומחוייב המציאות לחנויות עם יותר מ -100 מוצרים מומולץ רימרקטינג דינמי, יש אומרים שלא שווה ההשקעה, אבל היא שווה, כי חנות כזו רק מוסיפה מוצרים והרימרקטינג הדינמי מתעדכן אוטומטית ישירות מקטלוג החנות.
4.ממש עכשיו ממשק הפוואר אדיטור ומנהל המודעות מוזגו לממשק אחד
5.אתמול נפתחה היכולת בתוך הקמפיין ליצור קראייטיב דינמי, כאשר פייסבוק כבר נותן את זה מובנה וברור יותר, שזה חשוב. ואני אתן דוגמא: יש לכם כמה כותרות, וכמה תמונות לקריאייטיב, פייסבוק יעשה לזה אופטימזציה על פי הביצועים: הינה לינק להסבר:
https://developers.facebook.com/ads/blog/
זה מחזק את הגישה שכאשר מריצים הרבה זמן קמפיין לקהל יעד עם אותו מוצר, חשוב לשנות מודעות לבדוק באופן יומי מה עובד יותר טוב.
עם קשר ליצור מספר דפי נחיתה. חושבים ששניים זה מספיק? אז ממש לא. בבדיקה אחרונה שעשינו, פיצלנו את הקהל שלנו לשישה סוגים, ועל ידי קידום לשישה דפי נחיתה שונים, שניים שהיו ועוד ארבעה חדשים, הגענו למסקנות מהר יותר, מה עובד.
לכן הפיצ’ר הזה ממש יחסוך מאיתנו ריבוי סטים וקמפיינים טובים יותר- ממודעות עם אופטמיזציה טובה לדפי נחיתה טובים.

דוגמא נוספת- לשים קוד על טלפונים שמגיעים- כאשר בודקים היכן המדיה נכונה לנו יותר- האם ממודעה זו אחרת, מגוגל או פייסבוק, ותוך מספר ימים ניתן לראות היכן צריך לשים יותר תקציב למדיה. ויותר מכך- איזו סוג מודעה בפייסבוק מביאה יותר פניות, ואיזה דף נחיתה מביא יותר פניות טלפוניות.
6.אנליטיקס של פייסבוק יותר מפותח, ויכולת לבדוק אירועי פיקסל מדוקיים.
7.ייעול טפסי לידים על ידי היכולת לשתף אותם והיכולת לשאול שאלה. זה מוריד את כמות הלידים לעומת זאת האופציה להשאיר נתון אחד- כמו טלפון אצל המשתמש, יותר יותר רצינות והלידים שמגיעים יותר טובים, או חיבור ישירות למערת SMS שמייד שולחת הודעה שהפנייה נרשמה, שזה סוגר מעגל יותר נכון ומזכיר למשאיר פרטים שזו היתה פנייה שלו.(לאלו טוענים שלא שמו לב)
8.שכפול מודעות מאוד מקל על עבודה קלה יותר, ניתן לשנות בשכפול סטים ומודעות- לא מטרת קמפיין.
9.שימוש בקנבס נעשה יותר קל מאז שפייסבוק השנה הוציאו תימות לתפעול- מה שיצר יותר שימוש בתבניות המוכנות.
10.פנייה ישירות דרך המסנג’ר- מודעה שמביאה ישירות להודעת בדף- מייעלת את הקידום ואת יצירת הפניות, יותר קל כאשר מדובר בקהל מכיר או במשהו מאוד ממוקד.
מעוניינים לקדם את העסק שלכם למקום אחר? מוזמנים לפגישת ייעוץ -054-4752502
או: info@meiravshavit.com

בינתיים שתהיה שנה טובה- הסרטון הזה הוא עבורכם- תהנו:

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp