חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיינים סופי שבוע- ליצירת לקוחות באופן קבוע, בתקציב נמוך

כל בעל עסק מבין היום שפעילות בדיגיטל- היא תכל׳ס פעילות שיווקית. אז איך יוצרים מנגנון שמייצר הכנסה קבועה כל סופשבוע?

ישנם משווקים שעובדים מול בעלי עסקים שלא רוצים לרוץ ולהוציא את כל הכסף שלהם על מדיה, כי הם פוחדים לעשות טעויות גדולות מדי. או ששמעו על כך.

 זהו שעור שמלמד דרך ליצור לקוחות באופן מחושב, חכם, בדרך שהוכחה על יותר מכמה מאות לקוחות. קמפיינים שישי שבת בתקציבים קטנים. כאן עבורכם, ללא עלות.

שעור- קמפיינים בסופ"ש -להגדלת מכירות

 

כשאתם עסוקים בסופ”ש – פייסבוק ואינסטגרם עובדים עבורכם

קמפיין ממוקד מכירות בתקציבים קטנים

תוכנית מדויקת לבחירת הקהלים הנכונים

תכנון תכנים שמוריד את הכאבי ראש ונותן תוצאות מכירתיות

עלות השיעור 40 ש״ח בלבד

מירב שביט המלצות

חייב להמליץ על מירב!! אשת מקצוע סופר מקצועית שמכירה את עולם הפרסום מכל זווית אפשרית.. היא גם מעצבת גרפית תותחית ככה שבעצם מקבלים ממנה כל מה שצריך במקום אחד. היא יודעת לכוון את הפרסום לקהל היעד הרצוי והכל בצורה אדיבה ומקצועית! מומלץ בחום לכל אחד שרוצה לקדם ולחשוף את העסק שלו!!
ניר עזרא
בובינגה
היי, תקשיבו לי רגע, אני מעצבת פנים שהחליטה ישר לצאת לעצמאות, ההחלטה הגיעה לפני שנה וחצי. פוסט שתפס את עניי וליבי בפייסבוק חיבר אותי למירב, אני עצמאית וזה בזכותה. בזכות מירב קיבלתי את העבודה הראשונה שלי, השנייה השלישית ..... ללא תיק עבודות ללא ניסיון היא מיקדה, ידה בכל, סופר מקצועית תקתקנית מבינה בדיוק למי אנחנו רוצים להגיע. מירב את יודעת שאני אוהבת אותך ושאת אלופה!
חיה חנן
מעצבת פנים
מדהימה, סבלנית, משקיענית מכל הלב, משוגעת בדיוק במידה הנכונה על מנת לפתח את המחשבה ולשבור את המסגרת, כך שהלקוח יצא מאזור הנוחות שלו. מאושרת שפגשתי בה!
יעל יעקבי
מנהלת קהילת מאפרים אנונימים
במסעותינו המדהימים למימוש עצמנו, אנחנו מגיעים לפעמים לצמתים, בהם נדרשת חשיבה של רב אומן, כדי לשחרר אותנו לשלב הבא. באחד הצמתים הללו פגשתי את מירב שביט. היא יצרה לי ארכיטקטורה חדשנית של צורת דיבור מול אנשים בפייסבוק, שעזרה לי להציג את הצבע שלי באופן חופשי וזורם. תודה מאסטרית!
שאול נפתלי
שיחות השראה

רוצה ליווי שלי להגדלת המכירות שלך באופן קבוע? ההרשמה כאן:

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן