חשיבות לתדמית באינטרנט אינה שמורה רק לעסקים ואנשי ציבור, ישראלים רבים פונים לניהול מוניטין בגוגל לאנשים פרטיים כדי לדאוג למוניטין חיובי שמחפשים את שמם בגוגל.
למה אדם פרטי צריך ניהול מוניטין? וכיצד מתבצע ניהול מוניטין לאנשים פרטיים?
ניהול מוניטין באינטרנט לאנשים פרטיים
ניהול מוניטין בגוגל, מה שהיה עד זמן לא רב נחלתם של עסקים וחברות רבות בישראל וכן אנשי ציבור שונים, הגיע גם אל האנשים הפרטיים המחפשים שתוצאות החיפוש על שמם בגוגל יהיו חיוביות ומותאמות כמה שיותר לדמות האמתית שלהם.
הפנייה של אנשים פרטיים לתחום ניהול מוניטין בגוגל אינה מפתיעה, כל אדם בוגר בישראל מעוניין להציג תדמית חיובית כמה שניתן, מנוע החיפוש של גוגל הפך לכרטיס הביקור של כולנו ואחד המקומות המרכזיים המשפיעים אל התדמית והרושם הראשוני שלנו מול הגולשים המחפשים גם שם של אדם פרטי.
ניהול מוניטין דואג לתדמית חיובית עליכם, הדחקת תוצאות לא רצויות מגוגל והעלאת תכנים חיוביים ומותאמים ליצירת מוניטין חיובי.
מומחה לניהול מוניטין יבנה עבורכם תכנית שיווקית שתדאג לדחוק את התוצאות השליליות או כאלו שאינן רצויות אל העמודים האחוריים של גוגל.
בעזרת כלים שיווקיים דיגיטליים אורגנים, ניתן יהיה לבנות מוניטין חיובי לכל אדם וגם לטפל במקרים של מוניטין שלילי שיכול להרוס חיים של אנשים פרטיים רבים.
מועמדים למשרה מסוימת? אתם חייבים מוניטין חיובי בגוגל!
הסיבות לחיפוש שם של אדם פרטי בגוגל הן רבות, אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא חיפוש של מעסיק פוטנציאלי כדי לדלות עליכם פרטים באינטרנט ולשקול אם לקבל אתכם למשרה בה אתם חושקים.
על אף שיכולות חיפוש הביטויים ברשת מתקדם וכולל פעמים רבות גם רשתות חברתיות, הבסיס של כל מעסיק המעוניין לבדוק מידע עליכם הוא מנוע החיפוש של גוגל.
במידה והמעסיק הפוטנציאלי כתב את שמכם בגוגל ייתכן וייחשף למידע שאינו מספיק מושך ולא מספיק חיובי ובכך לא ישתכנע שאתם מועמד בולט.
אפשרות נוספת היא שאותו מעסיק ייחשף למידע שאינכם מעוניינים שייחשף בפני המעסיק, תוצאות שליליות בגוגל על שמכם ובניהן: פסק דין בו אתם מופיעים וסרוק באתרי פסקי הדין, כתבות שליליות ששמכם מופיע בהן, תמונות וסרטונים לא מחמיאים ואפילו דברים שכתבתם בבלוג או ברשתות החברתיות ונסרקו בגוגל.
מחפשים זוגיות? הצד השני יחפש מידע עליכם בגוגל
סיבה נפוצה נוספת בעקבותיה אנשים פרטיים פונים אל שירותי ניהול מוניטין היא זוגיות, במצב בו לא מצאו מידע מספיק מושך עליכם ברשת ייתכן והדבר לא ישפיע על מציאת הזוגיות, אך מה קורה במצב שבו הצד השני יחפש מידע עליכם וימצא תוצאות שליליות? בעידן הנוכחי נשים וגברים מחפשים מידע בגוגל על הצד השני בתדירות גבוהה.
מצב בו אתם נתקלים עם מוניטין שלילי הוא מצב בו אנשים שטרם הכירו אתכם או רק התחילו את הקשר אתכם, עלולים להירתע ולקבל רושם ראשוני מוטעה.