הדבר שחשוב להבין הוא שיש בידנו לעשות וליישם את הרצונות שלנו.
התקלה הראשונה שיש לנו נמצאת בשאלה "איך"
היא כל כך תקועה כבר בשלב הרצון או הרעיון- שיש לבטלה מייד.
"איך" תמיד תמיד יישאר לזמן אחר, ויהיו לו כמה וכמה דרכים להוכיח שזה אפשרי.
ואז שוב עולה הרעיון או הרצון
ואז מגיעה מספר 2 – "אני?" התשובה היא חיובית, אבל החיבור לא פשוט, אז -התשובה היא תמיד תהיה "כן".
דבר שלישי שעולה- מתי(שזה דומה לאיך) ולכאן מתפרצת המציאות. עבודה, כל השעות תפוסות. אז ממש בנקודה זו- פותחים יומן- ומפנים זמן רק לזה.
זה יכול להיות פעם הבשבוע- חצי יום, ולאט לאט לראות איך שככל שמחלקים את הזמן יותר- יש יותר זמן. היי..זה לא הגיוני- אבל זה האמת.
רצועות של זמן מוגדרות -הן פתרון העל- כי זמן שווה יותר מכסף. וברגע שציר הזמן מוגדר, זה קורה. זה לא אומר באופן הרמטי, זה כן אומר שניתן להזיז פה ושם.
שם המשחק הוא – הגדרת זמנים, נחישות וגמישות.
נשמע כמו עוד משהו שמישהו אמר. אני יכולה לאמר, שאני עובדת, מלחינה, כותבת, שרה, אמא במשרה מלאה, נפגשת עם אנשים חדשים, בת זוג, קוראת ספרים ועושה מלא דברים-ולו בגלל הגדרת הזמן.
אני לא מאמנת למשאלות, ולא מטפחת אשליות, מדובר ב"שריר" שגם אם הוא מאוד קטן, הוא גדל בעזרת ההתמדה, ולא בגלל משקולת כבדה יותר, פשוט יצירת הרגל.
אחד הסיבות שאני אוהבת קידום ברשתות חברתיות- זה שכפול הזמן.
זאת אומרת- שעבודה על קמפיין טוב, לתפוצת קהל רלוונטי- מייצרת מלא "מיני מי" או מלא "מיני מי" של לקוחות שלי.
וכמו ברוקרית בבורסה- מעיפה כמה כאפות לאופטמיזציה- מראה לפייסבוק ולחבריו שעלות הלידים גבוהה, ומורידה חזרה. קצת סזיפי, אבל מאוד מועיל. ובאמת שנותן סיפוק אדיר.
אז איך אני לא מספרת על הדסטראט? כי ממש לא בא לי.
אני לגמרי הולכת להופיע עם המופע שלי שיצא מדהים, אבל בדרכי. "מיני מי" יגיעו לכולם.
צריכים ייעוץ כדי להניע את העסק שלכם? לאחר שתקשיבו לשיר, צרו קשר איתי 🙂
מה אנחנו עושים (כן אנחנו צוות)
קידום-פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ממומן, גוגל אורגני, אוטברין (וחבריו), לינדאין. וגם בונים תשתיות-דפי נחיתה, דפי מכירה, אתרים מקטנים ועד אתרי סחר
מוצרים דיגיטלים-יותר ויותר-פשוט מממשים את כל מה שבעלי עסקים לא מספיקים לעשות ולא ממש אוהבים את זה.
אז אם אתם צריכים ייעוץ כדי להניע את העסק שלכם? לאחר שתקשיבו לשיר, צרו קשר איתי 🙂
לינק:
מכאן