פיקסל – כשמו כן- במידה של פיקסל אחד אך טומן בתוכו קוד שיודע לשתול "עוגייה" במחשב של הגולש.
ומכאן שפייסבוק יתן לנו אינדיקציה אל מי כדאי לחזור שוב בפרסום.
אז מתחילים כאן:
למי שמותקן יכול לראות את הקוד בתפריט- ולמי שלא, פייסבוק יציע לו להתקין מייד.
אתם לא צריכים להבין כלום. רק להעביר את זה ככה:
- או למי שהקים לכם את האתר- ולאמר לו שישתול את זה ב HEAD
- רב מסר יש מיקום מיוחד לפיקסל- תזהו אותו באפשרויות נוספות
- בוורדפרס יש תוסף מיוחד header שבו ניתן להתקין את הפיקסל
- WIX פשוט להוסיף אותו – הינה דוגמא
מתי להשתמש בפיקסל? תעלו קמפיין שיוביל למה שאתם רוצים למכור. ומשם בפיקסל כבר יצבור מספרים של אנשים שבאמת היו בדף. משם ניתן ליצור קהל מהם או ליצור ארועים שמתייחסים לפיקסל הזה שהיה שם.
בהצלחה!