איך מתחילים את השנה הזו עם קצת יותר בטחון?
מרוב יועצים לא רואים את העסק
כל כך הרבה חוסר וודאות, וגם כל כך הרבה אנשים שאומרים שהם ״יסדרו״ לכם את החיים העסקיים. הלוואי ויכולתי לאמר שזה נכון.
אז לאחר לא מעט פניות, הכנתי הצעה שטובה לטווח הקצר והארוך, כי אני מאמינה בתשתיות שיווקיות חזקות ומועדכנות. את ההצעה הזו אני שולחת בעיקר למי שמכיר אותי, ולמי שרוצה לעשות ״קפיצה״ בעסק שלו שתייצר לא רק הצלחה אחת חד פעמית, אלא דרך חיים להתפרנס בכבוד, ביציבות, בבטחון, בשמחה, וחדוות יצירה.
התוכנית שאני מציעה יכולה לייצר לכם הכנסה של יותר מ- 25,000 ש״ח בחודש. למה? כי היא מובנית שיווקית עם אוטומציות ועם ליווי שלי. –
Bring Innovation to Your Company
Let’s start the journey towards success and enhance revenue for your business. Take your company to the next level.
הצעה 1
- המחירים לא כוללים מע״מ
- תוכנית ליווי חודש עד חודש וחצי. עלות חד פעמית של 4000 ₪
- חיבור ווצאפ משולב AI לאתר שלכם / דף נחיתה ופייסבוק ואינסטגרם. עלות חד פעמית של 6,000 ₪
- קריאייטיב סרטונים (מי שנחליט בליווי שלי), איש מקצוע מטעמי מחיר תלוי כמה דקות ורמת סרטונים. 3,000 ₪
- הדרכות: תלמדו ליצור קמפיינים בתקציבים שפויים ולשלוט בתזרים שלכם. אם לא תאהבו לעשות קמפיינים, אנחנו נמשיך את העבודה במחירים שווים.
הצעה 2
- המחירים לא כוללים מע״מ
- תוכנית ליווי שלושה עד ארבעה חודשים. עלות חד פעמית של 8,000 ₪.
- חיבור ווצאפ משולב AI לאתר שלכם / דף נחיתה ופייסבוק ואינסטגרם. עלות חד פעמית של 6,000 ₪
- דף נחיתה חדש. עיצוב (ביחד אני ואתם). בנייה (ע״י איש מקצוע מטעמי). 1,500 ₪
- קריאייטיב סרטונים (מי שנחליט בליווי שלי), איש מקצוע מטעמי מחיר תלוי כמה דקות ורמת סרטונים. 3,000 ₪
- הדרכות: תלמדו ליצור קמפיינים בתקציבים שפויים ולשלוט בתזרים שלכם. אם לא תאהבו לעשות קמפיינים, אנחנו נמשיך את העבודה במחירים שווים.
לבחירתכם
- המחירים לא כוללים מע״מ
- תוכנית ליווי שלושה עד ארבעה חודשים. עלות חד פעמית של 8,000 ₪
- חיבור ווצאפ משולב AI לאתר שלכם / דף נחיתה ופייסבוק ואינסטגרם. עלות חד פעמית של 6,000 ₪
- דף נחיתה חדש. עיצוב (ביחד אני ואתם). בנייה (ע״י איש מקצוע מטעמי). 1,500 ₪.
- קריאייטיב סרטונים (מי שנחליט בליווי שלי), איש מקצוע מטעמי מחיר תלוי כמה דקות ורמת סרטונים. 3,000 ₪
- הדרכות: תלמדו ליצור קמפיינים בתקציבים שפויים ולשלוט בתזרים שלכם. אם לא תאהבו לעשות קמפיינים, אנחנו נמשיך את העבודה במחירים שווים.
To get started with a Comparison Table
A comparison table forces you to organize your content in a logical and structured way, making it easier for readers to understand the differences between different options.