1. לימוד תיאורטי בלבד והעדר הכשרה מעשית בקורסי הדיגיטל המוצעים במכללות ובבתי הספר לשיווק
2. מאבק תמידי עם לקוחות שלא מבינים שרק השקעה בקידום תניב לקוחות, הכנסות ורווחים
3. שינוי יומיומי של כללי המשחק בפלטפורמות השונות, ללא שירות לקוחות יעיל או קשוב
4. חידושים עצומים ותכופים בכלי העבודה (זה דווקא יתרון!), שמחייבים לימוד עצמי מתמיד
5. הצורך לשלוט במגוון מיומנויות: כתיבה, עיצוב, שיווק, בקרת ביצועים, מו״מ עם לקוחות
6. קושי לתמחר את העבודה בשוק כל כך מגוון, שאין בו משימה אחת שדומה לאחרת
7. רתיעה של רוב משווקי הדיגיטל מקידום עצמי ממומן, והתוצאה היא הפסד של לקוחות פוטנציאליים
8. משווקי הדיגיטל שכן מפרסמים את עצמם נוטים פעמים רבות להבטיח ללקוח רווחים אסטרונומיים וחסרי קשר למציאות – דבר שיוצר אכזבות וחשדנות כלפי תחום הקידום הדיגיטלי כולו
9. דגש על הצד הקריאטיבי (החשוב אמנם!) במחיר הזנחת הכלים האנליטיים שמאפשרים התאמת הקמפיין להשגת תוצאות בשטח
10. מהן תוצאות בשטח? מכירות ורווחים לבעלי העסק. אם אין כאלה (ומקדמי דיגיטל לא מעטים נכשלים בכך), אין הצדקה לשום קמפיין – יפה, מצחיק, מעוצב, מגניב וכיפי ככל שיהיה.
קורס אונליין חינם
קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי