חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רימרקטינג והמרות בפייסבוק

תוכן עניינים

התוכנית-החדשה

רימרקטינג מהו? בפשטות-לחזור לקהל שכבר היה אצלך או באתר, בדף נחיתה, ואפילו ראה את הסרטונים שלך.
המרות – כל מה שאנחנו מגדירים  כהמרה- המרה יכולה להיות:
כניסה לתוכן מסויים
כניסה לדף תשלום
הגעה לדף תודה שיכול להיות LEAD או יכול להיות רכישה
בעצם כאשר אנחנו עושים קמפיין המרות- אנחנו רוצים לספור את האנשים שהגיעו למקום שאנחנו הפננו אליו.
בשונה בהקלקות לאתר- שם מתבצעת ספירה בפועל של מי שבאמת הגיע לדף.

לכן כדאי תמיד להצמיד פיקסל לכל הדפים שאנחנו רוצים מהם סימן שהיו שם.
מה אפשר לעשות עם הקהל הזה שהיה בדף?  לפיקסל עצמו יש ספירה, ממנו ניתן ליצור קהלים שונים
כדאי מאוד לעשות רימרקטינג, להציע לאותו אחד שהיה בדף/אתר, עוד רעיון למשהו, המשך למה שראה. ובכך
להיות במעקב אחריו.
בגוגל – הרימרקטינג יותר חזק ואגרסיבי, מייד באנרים בכל מקום, וזה יוצר הצפה ולעיתים אנטגוניזם. פייסבוק נותן את זה
פחות "לפנים"

איך עושים את זה?
זה לא קשה , רק צריך לדעת שני דברים
1. שזה חשוב
2. ליצור את זה.

ליצירת קמפיין מצויין צרו קשר 054-4752502
או מלאו פרטים:)
meiravshavit.bp@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

רוצים ללמוד עיצוב עם כלי בינה מלאכותית

היכנסו לכאן- ותתחילו ליהנות.

דילוג לתוכן