רימרקטינג מהו? בפשטות-לחזור לקהל שכבר היה אצלך או באתר, בדף נחיתה, ואפילו ראה את הסרטונים שלך.
המרות – כל מה שאנחנו מגדירים כהמרה- המרה יכולה להיות:
כניסה לתוכן מסויים
כניסה לדף תשלום
הגעה לדף תודה שיכול להיות LEAD או יכול להיות רכישה
בעצם כאשר אנחנו עושים קמפיין המרות- אנחנו רוצים לספור את האנשים שהגיעו למקום שאנחנו הפננו אליו.
בשונה בהקלקות לאתר- שם מתבצעת ספירה בפועל של מי שבאמת הגיע לדף.
לכן כדאי תמיד להצמיד פיקסל לכל הדפים שאנחנו רוצים מהם סימן שהיו שם.
מה אפשר לעשות עם הקהל הזה שהיה בדף? לפיקסל עצמו יש ספירה, ממנו ניתן ליצור קהלים שונים
כדאי מאוד לעשות רימרקטינג, להציע לאותו אחד שהיה בדף/אתר, עוד רעיון למשהו, המשך למה שראה. ובכך
להיות במעקב אחריו.
בגוגל – הרימרקטינג יותר חזק ואגרסיבי, מייד באנרים בכל מקום, וזה יוצר הצפה ולעיתים אנטגוניזם. פייסבוק נותן את זה
פחות "לפנים"
איך עושים את זה?
זה לא קשה , רק צריך לדעת שני דברים
1. שזה חשוב
2. ליצור את זה.
ליצירת קמפיין מצויין צרו קשר 054-4752502
או מלאו פרטים:)
meiravshavit.bp@gmail.com