חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה ניהול חשבון אינסטגרם הוא פול-טיים ג׳וב?

תוכן עניינים

עד כמה אתם מרוצים מהפעילות שלכם באינסטגרם? • האם אתם מנסים להעלות עוקבים ולא מצליחים? • כמה פעמים הרגשתם, שכאשר אתם מפרסמים חומרים בחשבון האינסטגרם שלכם, זה בעצם סוג של פשרה?
 

הנה העובדות:

1. אם לא תשקיעו בחשבון האינסטגרם שלכם כמה שנדרש, אין כוח בעולם שיעזור לו להתרומם.
2. אם אתם מעוניינים שהאינסטגרם יעבוד עבורכם בלי שתתנו את הנשמה, הדרך הבטוחה היא להעלות בפלטפורמה קמפיינים ממומנים (רק שימו לב – באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק, ולא דרך הממשק של אינסטגרם).
3. בשנים האחרונות נוספו לאינסטגרם בארץ המוני משתמשים, ביניהם אינספור בתי-עסק, כך שאתם פועלים בשוק תחרותי מ אוד.

והנה המספרים:

» בשנת 2021 היו לרשת האינסטגרם בישראל 4.5 מיליון משתמשים חודשיים ו-2.5 מיליון משתמשים יומיים.
» מתוכם, מעלים 1.8 מיליון משתמשים סטורי לפחות אחת ליום, ו- 3.6 מיליון משתמשים מעלים סטורי לפחות פעם בחודש.
» 2 מיליון משתמשים מעלים רילס כל חודש.

מה המשמעות?
התמונה של לפני שנתיים-שלוש השתנתה.
רשת האינסטגרם היא היום אימפריה שוקקת של סרטונים. העידן של תמונות יפות חלף. כיום, העברת המסרים השיווקיים והמסחריים כרוכה בעבודה רבה מאחורי הקלעים, באסטרטגיה, בעיצוב, בתכנון מקדים.
אם בעבר הלא-רחוק, הספיקה לקידום העסק שלכם העלאה של שני פוסטים בפייסבוק+ שניים באינסטגרם בשבוע, הרי היום, כדי להצליח לבלוט בשוק התוסס הזה, יש להעלות כל יום לפחות 3 סטוריז ו-1-2 רילס.
מהו החישוב החודשי, אתם שואלים?
90 סטוריז ובממוצע 45 רילס – כלומר 135 תכנים בחודש במינימום.

אז מה עושים? איך מייצרים כל כך הרבה תוכן?

קודם כל, קידום ממומן זה מאסט. הוא מגביר את החשיפה, ומניסיון – תכל׳ס מביא לקוחות.
אבל ממומן הוא לא מה שהופך חשבון אינסטגרם למצליח.(הוא כן מביא לקוחות)
אם אתם מתעקשים על חשבון אינסטגרם שמתרומם, ולא מדשדש, הנה תוכנית פרקטית לתוכן, שאפשר להכין מראש:

התוכנית שעובדת:
קחו טבלה של חודש ותחלקו אותה ל-7 ימים (גם שבת ניתן לתזמן).

בחרו מספר נושאים לשיח, למשל:
יום א׳: איך השבוע שלי מתחיל
יום ב׳: מה אני אוהבת היום בעסק שלי
יום ג׳: אמונה רווחת על העבודה שלי, שהיא ממש לא נכונה
יום ד׳: משהו מענין שקראתי, סרטון מדליק שראיתי, פוסט שגרם לי לחשוב
ימי ה׳: מורידים הילוך
יום ו׳: הבילוי השבועי
שבת: סיכום השבוע שלי.

תכפילו ב-4 כדי למלא את החודש ותצקו תוכן בנושאים הכלליים הללו, כך שההגשה תהיה קלילה, ללא שיפוטיות. אל תיכנסו לבורות ולעניינים השנויים במחלוקת. במקום זה, חשוב להתחבר לטרנדים של התקופה, למה שמתאים לווייב של העסק שלכם מתוך מה שרלוונטי ואקטואלי. התחברו לתשוקות שלכם, לדברים שמעניינים ושמרגשים אתכם.

אז כמה זמן להקדיש לכל זה?

קחו לכם יום בשבוע לתכנון – בחרו את היום הכי לא אפקטיבי שלכם (יש כזה), ובו תשרטטו רעיונות, כדי שאחר-כך תצרו את התוכן שלכם ברצף. את התוצרים תוכלו לתזמן מראש באמצעות המערכת של פייסבוק, וכך תחסכו מעצמכם התעסקות יומיומית. שימו לב, שגם באופן המתוכנן והמסודר הזה, מדובר בהמון עבודה. ואלה לא סתם שעות עבודה. אתם זקוקים גם למשאבים נפשיים, קריאטיביות, יוזמה, מצב-רוח מתאים… הרי לא כל יום אנו קמים עם אמביציה.

רגע, מה עם קידום ממומן?

אני בהחלט ממליצה לקדם ממומן, אבל לא לפני שאתם מבינים איך ומה יעבוד עבורכם ויודעים איך לבחון את התוצאות ואת האפקטיביות.

ועוד בכלל לא דיברנו על טיקטוק...

נכון, וכדאי מאוד להחזיק חשבון טיקטוק פעיל, כיוון שהפלטפורמה הכבר-לא-חדשה הזאת לוקחת בגדול את החשיפה שתקבלו באינסטגרם. בנוסף, ההאשטאגים עובדים בה מצוין, בעלי העסקים ברובם עוד לא גילו אותה, והיא מתגמלת מאוד על יצירתיות וחיבור לטרנדים – כאשר בסרטונים ניתן להשתמש גם כרילס עבור האינסטגרם.

ואולי מילה אחת גם על פייסבוק:

גם הרשת הוותיקה הכניסה לאחרונה אפשרות של רילס. בנוסף, פייסבוק מאפשרת חיבור ישיר מחשבון האינסטגרם שלכם לפייסבוק האישי או העסקי. שימו לב לכך, שסרטוני הטיקטוק והרילס לגמרי מדברים את השפה של פיייסבוק – אבל לא הפוך!

עכשיו נחזור לכותרת המאמר:

כאשר אני אומרת קובעת שיש צורך באדם במשרה מלאה כדי לנהל חשבון אינסטגרם, אני מתכוונת לכך שתוכלו לקחת את המשימה על עצמכם, אבל אתם צריכים להיות מודעים לגמרי במה זה כרוך, להיות חדורי מוטיבציה ולהקדיש את התכנון והזמן הנדרשים. אם תנהגו כך, תוכלו ליהנות מעלייה משמעותית במספר העוקבים שלכם. וכדי לעשות לכם חשק – בכל החומרים שתיצרו תוכלו לעשות שימוש גם בטיקטוק ובפייסבוק. אם כל זה גדול עליכם ובחרתם להוציא את העבודה למקדם חיצוני: 1. ודאו כמה תוכן אתם מקבלים תמורת כספכם – המכסה שכתבתי פה היא הסטנדרט, נכון לעכשיו, בעולמנו המוגזם. 2. דעו שתעריפי הקידום במגמת עלייה, והיא לא הולכת להשתנות. אם הגעתם עד פה, אני מזמינה אתכם לקבוצת הפייסבוק שלי, בה תוכלו לשפר את מיומנויותיכם בעולם הדיגיטלי:

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן