איפה אנו נתקלים?
למה לא עובד ואיך מודדים את הצלחת הקמפיינים?
למה צריך לעשות הפרדה בין קמפיין לקמפיין?
למה אינסטגרם יכול לגנוב את ההצגה ולקחת את כל הקהל אליו ללא תוצאות.
איך מחלקים תקציב?
מהו תקציב אפקטיבי?
למה חשוב לעשות רימרקטינג?
מה לגבי התמונות, איפה הבעיה ומתי יש יותר סיכוי להניע לפעולה?
למה שימוש בפרופיל האישי מאבד לאט לאט את האפקטיביות שלו למרות שיש לו עדיין יותר חשיפה מהדף העסקי?
למה חשוב להיות "אני" ולא More of the same ?
שלוש שעות – חמישה אנשים מסביב לשולחן עגול- יוצאים לדרך מפוכחת הרבה יותר.
290 ש"ח + מע"מ
תאריכים הבאים 14/03