מה יהיה -פייסבוק , אינסטגרם ועוד 2019
הי לכולם. התקופה הזו היא תקופה לא יציבה מבחינת פייסבוק
זה לא מאתמול, זה כבר לפני הבחירות שהיו סיבות שונות ומשונות
ללמה יש פחות תוצאות
למה יותר אינסטגרם
ולמה ולמה ושאלות ועכשיו…בחירות!!!
אם תשאלו מקדמים שמייצרים קמפיינים- הם יספרו לכם סיפורים שונים אחד מהשני
כי כל קמפיין מתנהג אחרת:
לפי ותק, לפי תקציבים, לפי קריאייטיב, לפי מצב חשבון (חשבון עם הרבה תגובות שליליות ופסילות או לא) לפי נושאים, לפי קהלים. בגדול-כולם יאמרו לכם שהתקציבים עלו. שהאורגני לא "מת" אבל בחלק מהמקומות הוא פשוט לא קיים. אז מה עושים?
אינסטגרם? זה לא חדש, כבר כולם שם, יש יותר טובים ויש פחות
הרבה משתמשים ברובוטים טובים יותר ופחות, ומעלים עוקבים ומעורבות וחלק עובדים קשה, ועושים עבודה מעולה, אבל הרוב?
הרוב עושים מה שהם חושבים לנכון, ולמרות שלמדו מה נכון, אין הקפדה ברוב המקרים.
ואני לא מדברת על אנשים שלא חיים את האינסטגרם, גם אלו שחיים יום יום את האינסטוש, לא תמיד מגיעים ליעדים שהם רוצים.
תגידו מה- מה קרה מירב נהיית פיסימית?
התשובה היא -לא.
אני פשוט חושבת שצריך לנהוג אחרת, בשונה. ששנת 2019 והלאה תהיה שנה עם הליכה קדימה והליכה אחורה.
אז מה ? בואו נתחיל? נהיה מועילים.
בוטים (המילה האחרונה בשנתיים האחרונות) אפשרי -לא בהגזמה. קל ליצירה, אבל חופר.
קבוצות? רק למי שמתאים, בודקים על ידי כך שיוצרים תוכנית תחזוק, ובודקים אם אנחנו עומדים בזה.
אוטבריין טאבולה- רק למי שיש תקציב- מומלץ
אינסטגרם- כן, אבל עם הקפדה (בהמשך)
פייסבוק- כן, אבל בצורה שונה ממה שהיה (כבר כבר מפרטת)
אימייל מרקטיינג -כן, כדאי מאוד למרות ההתנגדויות, זו שנה חשובה להעלות את זה חזרה מ"האוב", ואתם לא חייבים להיות מנג'סים, אלא מועילים. ואוטומציה- מילה מעצבנת, אבל תכל'ס כדאי מאוד לאמץ אותה, ולפחות פעם אחת לשבת ברצינות על ה FLOW שלכם ולבדוק אם זה מתאים לעסק שלכם ואיך.
אז מה אני אומרת לכם?
שהקלפים "נטרפו", בגדול, המשחק הוא אותו משחק, רק שהחוקים קצת השתנו, כן, כולם שם, אבל שונה.
אז מה עושים?
אני אתן פה כמה עיצות זהב כדי שתוכלו לברך אותי לאחר הפוסט הזה ולא חלילה להתיייאש.
דבר ראשון תתחילו להפעיל קמפיינים על REACH – זאת אומרת, שכאשר אתם רוצים חשיפה גדולה, תתנתקו מתוצאות של הקלקות והמרות, ותשיגו קודם כל חשיפה. יש כמה דברים שתשיגו בכך:
1.חשיפה זולה בהרבה
2.פייסבוק גם בתקופות עמוסות כגון עכשיו, ויהיו עוד סיבות, "משחרר מדיה" ולא עוצר את הקמפיינים
3.בתקציב יחסית נמוך אתם יכולים לקבל חשיפה לאורך זמן, והחשוב ביותר, אם תשימו וידאו על חשיפה, גם"סימנתם" את הקהל, ויש לכם קהלים לרימרקטינג .
דבר שני– תזמינו אנשים לדף, לקבוצה שלכם, כל יום, מי שמצטרף זה אומר שמשהו מעניין אותו, בתוכו יש קהל שהוא בוודאות פוטניציאלי. זאת אומרת על כל פוסט שיש בו לייקים- לפתוח את תיבת הלייקים ולהזמין כל אחד. ללכת אחורה בציר הזמן על כל הפוסטים שלכם ולהזמין. כל יום חמש דקות כאלו, יגדילו את החשיפה.
דבר שלישי– לא כל וידאו שלכם רואים, לא כל דבר היום זה וידאו, נכון, יש לזה השפעה גדולה. אבל טקסט חזק, אם זה מה שאתם טובים בו, אם או בלי תמונה יעבוד לכם מצוין, אז אם בגלל זה אתם לא מייצרים תוכן יעיל ואיכותי, פשוט תעלו מה שאתם כן טובים בו "עטיפות יפות "בפייסבוק יש מספיק והותר, תוכן טוב תמיד יתחרה מול תוכן טוב, ויש לכם את זה. ואם אין לכם תוכן טוב? אז אתם צריכים לבדוק איך אתם מייצרים אותו. מה הכי מתאים לכם.
דבר רביעי– אינסטגרם- תשומת לב, ישנם חוקים שיעזרו לכם מאוד באינסטגרם, מי שיכתוב לי מייל -יקבל את חוקי היסוד שבוודאות קלים ליישום ובוודאות יעלו מעורבות באינסטגרם שלכם. meiravshavit.bp@gmail.com
ודבר חמישי ואחרון- אם משהו לא עובד לכם זמן מה, תחליפו. מודעה, דף נחיתה, דף מכירה. מי שהייתם לפני שנה שנתיים זה לא מי שאתם עכשיו. לשבת ולחדש, לא צריך להיות גאון גדול כדי לראות שעשיתם דרך מאז, וההתאמה חייבת להיות מדויקת בדף הנחיתה. אז מה שעבד אתמול לא יעבוד היום ברוב המקרים, אלו החיים, זה ככה גם עם אנשים. דינמיות.
לפגישת יישור קו לעסק שלכם- אני מזמינה אתכם להתקשר- 073-7839393
מקווה שקיבלתם ערך מהפוסט הזה. ואם אתם הגעתם עד הלום, למה שלא תגיעו להופעה שלי ב 27/02/19 בבית ציוני אמריקה. המופע מקבל תגובות מדהימות, וכל עסק קטן ועד גדול ישמח לראות את המופע המוזיקלי, סאטירי, מצחיק ויצירתי. אני מבטיחה לכם שתצאו יותר מחוברים לעצמכם, זה לפחות מה שקרה עד עכשיו. המופע זכה בבחירת קול קורא פיס 2019 למופעים בשנה הקרובה והיד עוד נטויה. לינק למופע מכאן: https://youcandobetter.co.il/