חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום ממומן בפייסבוק

תוכן עניינים

לאחרונה אני קוראת המון על היכולת הויראלית של פייסבוק, הקידום האורגני, דרכים להביא יותר אנשים ללא קידום ממומן וזה באמת ייתכן.
כדי שזה יקרה יש כמה  דברים שחייבים לקרות:

1. לתת ערך אמיתי אבל לאורך זמן
2. לאהוב להיות בפייסבוק ברמה האישית וברמה העסקית
3.להוציא תכנים נכונים בזמן, זאת אומרת שאם יש פיצ’ר חדש, יש משהו חדש שיכול לתת ערך לעוקבים אחריכם, אל תדחו. כתבו אותו כאן ועכשיו
4.להיות חברתי -זה אומר לתת לייקים לאנשים , להגיב, לפרגן , אבל באמת, כי אם זה לא יהיה אמיתי זה לא יורגש כמו שזה לא יכול להיות עקבי.
5.מילה על פרגון – ככל שאתה מצליח יותר ומאמין בעצמך, היכולת שלך לפרגן גדלה, אם אתה גדל בעסק שלך ולא מפרגן, זה אומר שמשהו באיך שאתה פועל הוא לא נכון.  צמיחה עסקית נעשית נכון ולאורך זמן עם צמיחה אישית.
6.אולי הסעיף החשוב ביותר- לא כל אחד יכול ליצור קהילה, לא כל אחד יכול לדבר מהבוקר עד הערב בפייסבוק, לא כל אחד רוצה לדוור, ישנם חוקים שקשורים לאישיות שלנו, זה שלא בא לכם לשתף הרבה זה טבעי.
7.קבוצות- לא פעם חושבים שקבוצות נותנות מענה שווה לפרסום ממומן- אז לא. קבוצה בפייסבוק זה משהו מאוד רגיש ופעיל ואם אתם לא מתעניינים באמת בכותבים, בתוכן ונמצאים באינטראקציה יומית, קשה לגדול מתוך קבוצה. נוכחות חובה.
8. הערה על נתינת לייקים- חלוקה, מה שהיום גם קורה אצל היוצרים קהילה אורגנית. יש כאלו שעוברים ונותנים לייקים לכולם , לא באמת קוראים, לא באמת מקשיבים, רק מראים נוכחות, זוהי שיטה שמוכיחה את עצמה כיעילה עד מאוד, אך זה קשור בנתונים האישיותיים של אותו אדם ש”רץ” על הפיד ומחלק לייקים. בדקו את עצמיכם 🙂
9. יש שיתופי פעולה שכן מייצרים חשיפה משמעותית, ואני בעד, אבל לאחרונה יש בלאגן ברשימות דיוור שעל כך אני אפרט בנפרד.
10.דיוור – בבקרה ובעדינות, זו דיעה שלי ולכן רוב מייצרי התוכן חושבים שזה מגניב the money is in the list  אז אדבר על זה כאמור, בנפרד.

אז  מה המסקנה שלי

אני רואה את כל זה שווה לכסף. זמן=כסף
ליצור קהילה זה משאבי זמן ועלויות
להשתתף בקבוצות גם כן, תהיו שם רק אם אתם נהנים -תורמים ונתרמים
לחלק לייקים לאנשים זה גם זמן וגם לא אמיתי, בעיניי עדיף לשלם
ואם אתם אנשים שאוהבים לשתף- מעולה ! נצלו את זה.

אם אתם רוצים להגיע לאלפי אנשים, לעולם לא תגיעו ללא קידום ממומן
למאות ואלפי לקוחות בשנה לא תגידו ללא קידום ממומן

דיוור.
אני לא אומרת לא להשתמש
יש דיוור שבעיניי מוגזם ולמרות שאומרים שהכסף ברשימה, אנשים שמדוורים כל הזמן, הם כמו “רצים” אחריכם כל הזמן, אותי אישית הם מעצבנים ולא הוגנים, פולשים לטריטוריה, כן, גם אם נרשמתם בעצמיכם. אני מדברת על אותם אנשים שכמעט כל יום נמצאים בדיוור שלכם.
זה נכון שחלק גדול מהקוראים לבסוף יגיעו לסדנה, וובינר שלכם ,יקנו מוצר, אבל הנידנוד הזה, הבלתי פוסק, שם את אלו במקום של “אתה לא באמת מעניין אותי, אני רוצה לעזור אולי, אבל אני צריך אותך יותר מאשר צריך אותי” תכל’ס.

אנשים מבססים עסקים שלמים על דיוור ומצליחים, אבל הם כבר מזמן לא רואים בעיניים.

אז מה כן?
1.להתחבר למי שאתם, אם אתם אוהבים לשתף, שתפו וצרו קהילה
2.קידום ממומן חובה- זה מקפיץ את המכירות פי 10 ופי 100 יותר ולאורך זמן. גם כאשר יודעים לעשות זאת זה לא לוקח זמן, זה “עף” . הקידום של פייסבוק מעולה!
3.דיוור – בעדינות, די להפציץ, זה לא נעים, וזה דוחפני ופולש.
4.התמדה: פתחתם דף, אתם לא אוהבים לעבוד עליו, תנו למישהו אחר לעשות את זה, הוא יעשה את העבודה ואתם תבדקו יחד איתו את התוצאות.

לא כל אחד בנוי לקדם פייסבוק, לא כל אחד בנוי לחשיפה מתמדת, תבדקו היכן אתם נמצאים למרות שבא לכם להיות כמו ההוא! זה לא יעבוד.
התחברו למי שאתם, וקחו החלטה- רוצה להתקדם וכך אני יכול.

קידום ממומן הוא הקידום האפקטיבי ביותר לכל מטרה. אה כן וגם התמדה.

רוצים שינהלו לכם את הדף ולהביא לקוחות באופן קבוע ? מכאן:
http://campain.ravpage.co.il/facebook

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן