לא פעם פונות אליי מאפרות ואומרות לי..
את לא מבינה, מאפרת של כלה זה לא כמו ללכת לסלון כלות.
מאפרת של כלה זה לא פס ייצור, זה לא כמה כלות ביום, זה יחס אישי, מלא סבלנות, ממש חברות ליום אחד
מלא באהבה, נתינה, תשומת לב לפרטים הקטנים והרבה עומס.
הרבה נשים לא מבינות שאם זה היה איפור ליום רגיל באמת המחיר היה מחיר כזה רגיל
אבל זה יום אחר, סיטואציה שונה, גם אני כמאפרת מגייסת את האדם שבי, את האמא שבי, את האחות, את החברה, את כולי.
יתרה מזאת, תמיד מאפרות טובות של כלות עושות יותר, מוצרים טובים יותר, זה אומר שהם נשארים יותר זמן
נראים יותר טוב, לא נמרחים וזה באמת תוצאה של השקעה בפרטים הקטנים.
בכלל בגלל הזמן הארוך שאת נמצאת עם כלה, את יכולה לאמר לה…"מה את אומרת יש לי איזה פרח יפה, בואי נשים אותו
ונוסיף מראה קצת רטרו?"
כל זה מקסים נכון?
כאילו , כל כלה שרוצה שיהיה לה יחס אישי כזה, ברור שתלך למאפרת עם המלצות, אישית, לא לסלון כלות וגם תשלם בהתאם, אז למה זה לא קורה?
הינה למה:
1. מאפרות, אתן לא מספרות על הערך הזה בדף העסקי שלכן, באתר אולי כן, פעם אחת.
אבל זה צריך להיות כל הזמן כמו מישנה סדורה.
2. כאשר אתן מעלות תמונות של איפור כלה, ואתן מעלות, אתן לא מספרות את הסיפור, מה היה, מה היה תפקידכן? איזה שינוי היה בסוף..רק "התרגשות התרגשות!" זה לא מספיק
3.אתן יכולות תמיד לספר על הנסיעה, על ההשראות שלכן לאיפור, איזה אופי יש לכלה שאתם מתחברים אליו , שנותן לכם את כל ההשראה לאיפור.
4. אתן יכולות לספר על חששות, התלבטויות, ועל מה הוחלט בסוף.
בסופו של עניין:
אם כל שבוע אחד לפחות יהיה לכם פוסט משתף כזה, עם קידום ממומן לקהל היעד שלכם, לאחר מספר חודשים, לא תצטרכו לספר כל כך הרבה בטלפון, לא תצטרכו להצטדק, לא תצטרכו לא להבין, למה לא נסגרה עיסקה.
יש מבינים?
יללא לשתף.
באהבה.
מירב שביט. מלמדת איך כן!