חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום דף עסקי

תוכן עניינים

כלי שיכול לחסוך לכם זמן.
כל הזמן אנו משתמשים בפילוחים, קהלים, בודקים, וזה יוצר הרבה עבודה.
לפני חודשיים בערך היה שינוי בפייסבוק ששינה את חיי כמקדמת שגם בודקת את הקהל כל הזמן ומבינה היכן הוא נמצא.

אז הכלי הזה של קידום דרך הדף יכול להיות שימושי מאוד משתי בחינות:
1.קידום רק לאוהדים שלך, כחלק מהתקציב כדאי להקדיש את התוכן שבדף לאלו שכבר מכירים אותנו. זה שימוש אחד.
2.הכלי השני הוא- יצירת קהלים מוכנים מראש. במנהל המודעות ניתן ליצור קהלים ולשמור כל קהל בשם- למשל:
קהל 1 – אנשי הקשר שלי
קהל 2 – אזור רעננה והשרון- תחומי עניין X 
וכך להמשיך לשמור אותם, זה יוצר רשימה של קהלים מוכנים.

הגדולה בכל העניין זה חסכון בזמן- רוצים לקדם פוסט, עשו זאת מהדף, ותבחרו את אחד מהקהלים שכבר הכנתם, ובשניות!!!

שווה לעבוד ככה, זה חוסך זמן וגם נותן לכם שהות ליצור קהלים חדשים מאחורי הקלעים, ולהשתמש בהם בעת הצורך.

רוצים שיקדמו עבורכם את הדף, צרו קשר:)
http://campain.ravpage.co.il/best-campain

הבנתם? תעשו לייק :-))))

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

רוצים ללמוד עיצוב עם כלי בינה מלאכותית

היכנסו לכאן- ותתחילו ליהנות.

דילוג לתוכן