שינוי במודעות, שינוי בממשק המודעות, שינויים ביכולות הרימרקטינג.
1. שינוי 20% טקסט על תמונה.
מעתה ניתן כבר לעשות מודעות שעליהן יש יותר מ 20% טקסט, רק שיש על זה סוג של "ניקוד"
הינה הוא מובא בפניכם:
מה זה אומר? שככל שיש יותר טקסט על המודעה- החשיפה יורדת.
למה זה קרה?
כי היו הרבה פניות לפייסבוק נגד חוק ה 20%
ופייסבוק הבינה את הצורך אך עדיין לא מעוניינת שהפייסבוק ייראה כמו שוק של מודעות טקסט גדולות ורוצים לשמור על חווית המשתמש. לדעתי בצדק.
מה עוד קרה?
2.הרבה מאיתנו כבר מזמן מקדמים סרטונים, מעתה ניתן לעשות רימרקטינג למי שצפה בסרטונים, למשל:
כאשר אתם הולכים לקהלים- ישנה עוד אופציה.
כאן בוחרים איזה סרטון, אתם יכולים לבחור כמה סרטונים
כמה אחוזים ממנו נצפו
וממש ליצור קהל מתעניין – כי כבר צפה בסרטונים שלכם.
שם נמצא הממשק של המודעות.
לא לכולם יש את הפונקציות האלו, אבל כל יום זה יכול להופיע
הדף העסקי גם שינה את פניו וכעת הוא ללא הפרעה של תמונת הפרופיל ועם כפתורים שמרוכזים במקום אחד.
יש לכם אופציה להוסיף את השירותים שלכם ולתת להם תמונות תואמות, לא לשכוח לעשות פאבליש לזה.
יש עוד שינויים. כמו אייקונים למסנג'ר – חדשים, יצירת קשר ישירה לדף העסקי, רימרקטינג לטפסי לידים.
על כך אתן פוסט בנפרד. גם על יצירת לידים ולמה משמש, וגם רימרקטינג מדורג.
מירב שביט- קידום מכירות דרך פייסבוק
054-4752502
להצטרפות לקבוצה שלי :
https://www.facebook.com/groups/meiravshavit/
2 Responses
עדכון תמציתי ועניייני! תודה 🙂
תודה רבה 🙂