חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום בגוגל: שגיאות נפוצות בתהלך הקמפיין

תוכן עניינים

יש לכם עסק שאתם מפרסמים בגוגל אך אתם מרגישים שניתן לשפר אותו? יכול להיות שאתם עושים טעויות במהלך הקמפיין שלכם? הנה טעויות נפוצות בתהליך הפרסום בגוגל שעסקים רבים עושים.

אין ספק שאם אתם מפרסמים פעם ראשוה בגוגל אז אתם עושים טעויות (וזה בסדר), אך בהרבה מקרים הטעויות האלו עולות כסף שניתן לחסוך או להעביר למקורות אחרים הצריכים את זה. להלן רשימה של טעויות נפוצות שכדאי לא לחזור עליהן:

  1. התאמה רחבה – כאשר מגדירים בקמפיין גוגל “התאמה רחבה” אנו בעצם מגדירים לגוגל להביא את כל המושגים הדומים בצורה חלקית או מלאה לביטוי שהגדרנו. דוגמה, אם בחרתם את הביטוי “חנות בגדים” אז גוגל בעצם יקח את הביטוי הזה ויתחיל לפרק אותו ולפי זה יציג ביטויים. במידה והגדרתם “התאמה רחבה” על הביטוי “חנות בגדים” אז גולשים שחיפשו “חנות כלי בית”, בגדים בזול”, “חנות בגדים באילת” וכדומה יחשפו למודעה שלכם בגוגל.

             במקרה כזה אנו מבזבזים את התקציב מאחר וגולשים ילחצו על המודעות בגוגל גם אם אינן רלוונטיות אליהם.

  1. ריבוי תוספיםפרסום בגוגל הוא תהליך חכם המאפשר שימוש בכלים טכנולוגים, מערכות ניטור, תוספים חיצוניים וכדומה. כל אלו ועוד אמורים ליעל ולמקסם את תהליך הפרסום בגוגל.
    תוספים אלו תורמים באופן ישיר לקמפיין הפרסום בגוגל ועוזרים להבליט את המודעה שלכם על פני מתחרים.
    השתמשו בתוספים שגוגל ממליץ עליהם, הם אינם עולים כסף ויכולים לעשות הבדל משמעותי בקמפיין שלכם.

  2. הטמיעו קוד המרה – אחד היתרונות הבולטים בפרסום בגוגל הוא האפשרות לנטר ולנתח את הנתונים והביצועים של הקמפיין שלכם. כאשר מפרסמים בגוגל, גוגל מאפשרים להוסיף קוד בעמוד הנחיתה, קוד זה מאפשר לנטר את הפעילות של הקמפיין, לנתח ולהסיק מסקנות בהתאם.
    ללא הטמעה של קוד זה לא תוכלו להיחשף לנתונים והביצועים של הקמפיין שלכם.

  3. בדקו נפחי חיפוש – פרסום בגוגל יכול לעזור לכם להגביר את החשיפה לעסק שלכם אך אם תעשו את זה בצורה חכמה הפרסום בגוגל יכול לעשות שינויי מאד משמעותי בעסק שלכם. גוגל מאפשרת לכם לבחון ביטויים ולקבל את כמות החיפושים החודשים שגולשים מבצעים על ביטוי זה, כלומר, כמה אנשים מחפשים ביטוי כזה או אחר בגוגל. אפשרות זו מאפשרת לפרסם ביטויים ממש רלווטים ולהגיש מודעות לפי חיפושים פופולרים ומידת פוטנציל.

  4. הכירו את המתחרים שלכם – דבר נוסף שמאד עוזר בתהליך פרסום בגוגל הוא להכיר את המתחרים והפעילות שהם עושים בדיגיטל. כאשר אנו מודעים לפעילות של המתחרים שלנו אנו יכולים להקדים אותם במהלכים גדולים, לקבל השראה ולשפר את הקמפיין שלכם.

לסיכום

פרסום בגוגל מאפשר מגוון של אפשרויות העוזרות לקמפיין להצליח ולמקסם את הביצועים שלו. פרסום בגוגל הוא תהליך שמחייב יצירתיות ומחשבה קדימה במטרה שהגדיל את כמות הלקוחות המגיעים לעסק ולהגדיל את החשיפה בדיגיטל לעסק שלכם.

בהצלחה

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן