חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
עבודה מהבית

עבודה מהבית דרך האינטרנט בשיווק

תוכן עניינים

הרבה אנשים רוצים לעבוד מהבית דרך האינטרנט, האם עבודה מהבית באינטרנט יכולה להביא פרנסה טובה?

אז התשובה שלי היא שחד משמעית כן.
בשנת 2002 התחלתי להיות עצמאית, יצאתי ממשרד פרסום רציני, וידעתי שאני רוצה להביא ילדים לעולם (יש לי ילדה אחת בת 16+) וכיוונתי את חיי לעבודה מהבית דרך האינטרנט, בעיצוב, פרסום, כל מה שאהבתי.

המעבר היה בזמנו רק להיות עצמאית, לא היתה מגפה בשום מקום, וזה היה ברור ש״החופש״ הזה מצריך 100 אחוז אחריות ולא פחות. הבנתי את את זה עם הזמן.

התחלתי לעבוד כמעצבת אתרים, ופרסום באנרים ודפי נחיתה, כהמשך למה שעשיתי במשרדי פרסום, אבל החשוב ביותר הוא, שאז, לא היתה תחרות כמו היום. 

לקבל עבודה היה לי יחסית קל, העלתי אתר אינטרנט עם עבודות שלי, יצרתי קשר עם אנשים שהכירו אותי וסיפרתי להם. רכשתי לפטופ חזק ויצאתי למכור.

מהר מאוד התחלתי לעבוד.

עבודה מהבית דרך האינטרנט כיום

 היום ב -2020 עבודה מהבית דרך האינטרנט היא לגמרי שונה, אבל זה התחיל הרבה לפני מרץ 2020. המודל של לעבוד עם פרילנסרים מהבית היא תופעה שגדלה, מאחר והרבה סטודנטים יכלו לתת מענה מהבית לעבודות בתחומים שונים, אימהות עבדו מהבית בלא מעט מקצועות חשובים ונהדרים, לכן הצורך היום הוא רק ההבנה לעומק שזה מקובל לגמרי, שזה קיים.

אבל מה קורה אם רוצים לייצר עבודה מהבית כבר מתחילת הדרך?
מה קורה אם עובדים מהבית דרך האינטרנט אבל לא מגיעים להכנסה מספיקה?

ההבנה שלאחר הנפילה

בשנת  2009 התגרשתי, הייתי עדיין עצמאית ודוקא באותה תקופה הרבה פרויקטים הסתיימו, ומה גם שאני הבנתי שלא בא לי יותר לעצב אתרים, הלב שלי כבר היה במדיה חברתית, בבלוג, בפייסבוק, אבל לא היתה הרבה עבודה בזה בשוק הפרטי ואם היתה עבודה , אז מול מותגים גדולים, מה שכן עשיתי, אבל אלו היו פרויקטים יחסית קטנים.

כסף, זה מה שהייתי צריכה. היה צריך ליצור משהו חדש. עבודה מהבית בשיווק דרך האינטרנט עדיין היתה נראית לי האלטרנטיבה הכי טובה עבורי, למרות ניסיון כושל של חודשיים וחצי לעבוד במשרד בתל אביב, זה באופי שלי, ובהסתכלות שלי, ואז הבנתי שאם אין אני לי, מי לי.

לאחר שנתיים של דירדור, כי היה לי ממש קל להתפזר על כל מיני רשתות, ולא להפסיק ללמוד, להיות פעילה, צברתי חובות, הרבה, זאת אומרת שכאשר הלכתי לבנק, לא חייכו אליי ואמרו לי ״מירב בואי תקחי עוד אשראי״ הפוך, אמרו לי ״עד כאן, לא מאמינים בך״ לקחתי את זה קשה לרגע (אני בכל זאת אופטימית) והחלטתי שאני ממשיכה, אבל אחרת, העבודה מהבית בשיווק דרך האינטרנט הולכת להכניס לי כסף.

הייתי צריכה רק על החזר הלוואות+משכנתא -12,000 ש״ח כהתחלה, ואז החיים עצמם. זאת אומרת ששאפתי לפחות
 ל- 20,000 .

היום זה נראה לי רחוק, אבל הכוח הזה לבוא ממינוסים, ולייצר 50,000 ש״ח בחודש לאחר שנתיים, זה משהו שחיזק אותי לתמיד. 

בחודש הראשןן היו לי- 16 לקוחות ראשונים- לפרסום בפייסבוק, הדרכות, הרצאות וקידומים

בחודש השני עוד -18 לקוחות, ולאט לאט העלתי מחירים , הבנתי בדיוק במה אני טובה, והמשכתי לעשות פיתוח עסקי לפי האינטואיציה שלי. 
לא היתה מדיה חברתית שלא הכרתי ובחנתי לעומק, לינקדאין, בלוגים, אינסטגרם, פייסבוק(כבר מהתחלה) פינטרסט וכל מה שיצא.

אני נכנסתי ברבאק, אבל האם כל אחד יכול?

מה שאני רוצה לאמר, זה שלי לא היה מישהו שיתן יעוץ איך לעשות את זה, נכנסתי ברבאק, ועבודה מהבית דרך האינטרנט שהיתה כביכול ״קלה״ התחילה להיות מסודרת, הזמן שלי היה יקר לי מאוד, לא ויתרתי על דקה, ידעתי שהכל תלוי רק בי.

היום לאחר כמעט עשור אני חושבת שכל מי שרוצה עבודה מהבית באינטרנט, בשיווק, בשיווק עצמי, ולהיות עצמאי חייב שיהיו לו כלים לעשות את זה, הכלים שאני מדברת עליהם הם לאו דוקא רק מקצועים, טכנים, אלא כלים להגשמה עצמית, כלים רגשיים חזקים שלא מאפשרים לך להשבר.

היום אני נשואה פעם שניה, והבן זוג שלי משלים אותי בהרבה דברים, ובמקרה גם הוא מקדם אתרים, בונה, מקדם אורגני וממומן גוגל, אבל כל אחד מאתנו מוכשר ועסוק במה שהוא הכי טוב. שנינו בבית, כל אחד מהחדר שלו מנהלים לקוחות, ויודעים בדיוק כמה נכנס, כמה יוצא וכמה רווחים.
כבר הרבה שנים שאני מלווה בעלי עסקים ובעיקר בעלות עסקים לייצר הכנסה מעבודה מהבית.
החל מ-10,000- לחודש ועד מעל 60,000 (והרבה, הרבה יותר)

אבל מה שאני מציעה היום זה משהו שהוא ביכולת של כל אחד לעשות.
לייצר הכנסה של  10, 20, 40,30  אלף בחודש, עם תוכנית ליווי שאני בניתי. (תבחרו היכן אתם)

התוכנית ליווי להכנסה מהבית - אבל לא רק מהבית

התוכנית היא לשני סוגים של בעלי עסקים:
בעלי עסקים או מתחילים שרוצים ללמוד שווק דיגיטלי- וכבר בליווי אנחנו נביא לקוחות לשיווק בדיגיטל (לא, זו לא תחרות מבחינתי, עשיתי זאת לא מעט)
בעלי עסקים בעלי מקצוע שהוא שירות – מאמנים עסקיים, מטפלים, אנשים ממקצועות הביוטי, מעצבי פנים ועוד

אלו שני נתיבים שונים- רק מה שבטוח, שהליווי הוא לחצי שנה
ומי שצריך יותר שנה.

האם אני מבטיחה שתרוויחו כמה שאנחנו נעמיד כמטרת יעד?
כן, ובתנאי שתעמדו במשימות, בהוצאות הכרוכות (מדיה ותשתית) ותתמידו לפחות חצי שנה.

הרבה אנשים חושבים שאני מקדמת בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, הכל נכון. אבל הנסיון הראה לי, שהתפקיד שלי בליווי הוא -ללוות את בעל העסק עד שהוא מגיע להכנסה אפקטיבית. הכנסה מכבדת, עסק מרוויח, יעדים נועדו להשיג אותם. למרות זאת , הינה תיק עבודות 🙂

עבודה מהבית היא כייפית אבל מלאה באחריות אישית

עבודה מהבית הינה עבודה שיכולה להיות בכיף רק אם יודעים להתנהל, וזאת בגלל העדר ההפרדה וההסחפות לריצוי לקוחות. אנחנו תמיד נרצה להוכיח שאנחנו בסדר, והתנהלות נכונה, תשים אותנו גם הכי טובים ללקוחות שלנו, וגם טובים עבורנו, זה מבטיח שמחה, חדוות יצירה, והתחזקות אמיתית. 

 

מוזמנים לפנות אליי. (ואולי לראות המלצות)

מלאו פרטים כאן ונדבר

תודה על הרשמתך

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן