חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סלינה ביץ׳ ת״א – מלון לנוודים דיגיטליים

תוכן עניינים

עובדת מסלינה ביץ׳ תל אביב- שבוע עבודה

כמשווקת דיגיטלית, אני אוהבת את החופש שהמקצוע מאפשר לי לטירלי לעבוד מכל מקום. הפעם בחרתי בחרתי לצאת לחופשה של חמישה ימים בעיר שלי, במלון חדש שנפתח באביב 2022, מול חוף הים של ת״א, ליד גן צ׳ראלס קלור. 

הכנסתי למזוודה אחת ביגוד , כלי רחצה, ובעיקר את כלי העבודה שלי,  מקבוק פרו, אייפד פרו, אוזניות בלוטוס, ועוד כמה דברים קטנים. 

הגעתי בשישי סמוך לשעת הצ׳קאין  עם הרכב, וחניתי בחניון של הבנין (צמוד לכניסה של המלון) עלות חניה 30 ש״ח ליום.   אם תחנו בקומה 2, תוכלו להיכנס ישירות  למלון.

רציתי את הסוויטה מול הים שהיתה תפוסה, אז ביום הראשון הייתי בחדר פרטי פלוס (ככה קוראים לזה) למחרת עברתי לסוויטה מול הים, עם חלון ענק שמשקיף לחוף הים של תל אביב ולטיילת.

במהלך חמשת הימים בקרתי בכל סוגי החדרים והתרשמתי שכולם  נעימים מאוד ומעוצבים בצורה בסגנון בוהו שיק שלא מצאתי באף מלון אחר. 
חשוב לדעת, לצעירים שבינינו  שיש אפשרות לקחת חדרים שיתופיים בעלויות נמוכות משמעותית.

פגשתי קבוצות שמגיעים בקבוצות ויוצרים אוירה דינמית וצעירה, ווייב שונה שמתאים מאוד לנוודים דיגיטלים, הרושם שלי, שהם יודעים לשלב בין ביזנס ולפלז׳ר.

מלון סלינה ביץ׳ ת״א הוקם באביב 2022, ועדיין נמצא בתהליך של עיצוב פנים מתמשך ע״י שתי מעצבות המלון שמסתובבות ומוסיפות עוד דברים.  צילמתי קצת, כי ראיתי שאין מספיק תמונות ברשת.

אווירה בסלינה ביץ׳ תל אביב לובי

כניסה נעימה, ממש אווירה נחמדה, שונה לחלוטין מבתי מלון ״מעונבים״. מצד ימין מחכים לכם כל מיני תיקים מעוצבים (ושווים לדעתי, קניתי אחד) כל מיני כובעים, קרם הגנה, שמלות בסגנון בוהו שיק, בקיצור, בא לכם לרכוש…והצלחתם לא לרכוש?  זכרו מה שאני אומרת, זה לא יעבור לכם החשק הזה 🙂 
הלובי  מעוצב כמו מעין בר מסעדה, ולא כמו בבתי מלון אחרים מן חלל ענק שיכלו לאכלס לפחות עוד 50 אנשים בדרך. ותוכלו לשתות קפה, להזמין סנדוויצים קטנים וחצאי סנדוויצים (לא של ענקי ענק) שולחן ענקי שניתן פשוט כבר לשבת עם מחשב ולעבוד, שזה מגניב, פינות עם כורסאות, שולחנות נמוכים. גם מחוץ לבנין יש פינות זולות פרוסות בכל מיני ורסיות, בהן ניתן כבר לשבת ולעבוד, או להשתזף, קליל.

לאחר צ׳קאין ותשלום, מקבלים כרטיס לחדר, וכרטיס נוסף לדרינק טעים מאוד ב״גג״ שאספר עליו בהמשך אחר מהגגות השווים ..אבל יש לי גם גם כמה ביקורות על המקום אז המציאות תגיע, רגע, בינתיים תיהנו. 

 

לובי -קפה, פינות עבודה סלינה ביץ׳ תל אביב

לחצו על התמונות להגדלה

מקום מושלם לנוודים דיגיליים

כמשווקת דיגיטלית מזה שנים רבות, אני יודעת שניהול זמן ועבודה אפקטיבית הם מהאתגרים הגדולים במקצוע. 

כנוודים דיגיטליים שמשלבים עבודה ואווירת חופש מרעננת, לפני שאתם יוצאים, עשו תוכנית עבודה, למשל: מה אתם חייבים לסגור בימים האלו ולמה? עם מי אתם נפגשים, מתי אתם נופשים באמת, כי החופש יקרא לכם לבוא אליו וינתק אתכם מהעבודה. אז חשוב לקחת בחשבון שתעבדו פחות בהתחלה, וזכרו, שלאחר יום יומיים, תהיה לכם יותר שליטה על הכל, אז מראש לקבוע, לזרום יותר ביומיים הראשונים, לא לאבד אמון בשליטה שלכם, הכל ירגע.

במשך השהות שלי , היה לי ממש מענין לשבת בכל המקומות בהם ניתן לעבוד במלון סלינה, אבל לא לפני שעשיתי תוכנית עבודה, כולל פגישות עם לקוחות. 

ֿ אז זה נכון שבסלינה ביץ׳ תל אביב, ממש בכניסה, כבר בלובי ניתן לעבוד, ובעוד הרבה מקומות, אבל הנפש שלנו מרגישה את החופש מבין חריצי החלונות ואין מצב שלא תכנעו לזה. אז לתכנן מראש לא להבטיח בימים אלו דבר, אבל לאחר יומיים, זהו, משטר, תוכנית, לוח זמנים. 

הגג של סלינה ביץ׳ ת״א

את הכרטיס שקיבלתם לדרינק, אתם תקחו לגג בקומת גג- שזה קומה 7(כתוב גג לאחר קומה שש)  ושם תגלו גג מהמם, מול הים של תל אביב, עפיפונים שעפים גבוה מהים, אנשים על הבר עם חיוך, נראה שכיף להם, וגם אוכלוסיה ממש נחמדה, מכל מיני מקומות בארץ ובעולם, אבל בקטע טוב. בריכות קטנות עגולות יש בצידו האחד של הגג. וכל מיני סוגי ישיבה, רביצה, מנוחה, שינה, שולחנות בר, שולחנות רגילים, עם מוזיקה בווליום נעים, בטעם שלי, אני אשים כאן דוגמא.

מעבר לקוקטייל, יש ארוחות שתוכלו להזמין. אני לא ממש קהל היעד של הארוחות מלאות הנאצ׳וס (אבל הטעימות) הללו. אבל ממה שאני אכלתי המנות הן קטנות וטעימות. מחיר ממוצע לשתי מנות עם שתייה כ- 100 ש״ח. (ללא אלכהול..)

מוזיקת אוירה כייפית (לחצו play)

תמונות הגג (בחוץ) יש גם בפנים...

לחצו על התמונות להגדלה

החדרים בסלינה ביץ׳ תל אביב

הייתי בשני סוגים, כאמור,  בפרטי+ ובסוויטה.  החדרים יפים, הצבעים מרגיעים, עם גוון ורוד בהיר ירוק. אני עוד אזכיר את העיצוב בהמשך, והנוף לים, זה משהו שקשה לתאר במילים. אלכסון גדול עם ים.

הערה:  הינה כמה דברים חשובים: אין טלפון למרכזייה,יש אפליקציה, משם ניתן להתחבר עם ווצאפ ללובי, שזה מעולה נכון, רק שאף אחד לא אמר לי, אז הינה אני אומרת לכם כך שבכל בעיה יש ווצאפ, אני  רציתי לשאול מה הוייי פיי חיפשתי באפליקציה ואז ראיתי וווצאפ, ונכנסתי, כתבתי באנגלית, ואז התשובה האוטומטית היתה בעברית, ורק בערב למחרת הבנתי שדיברתי עם הלובי. חסכתי לכם.

טלויזיה, אני פשוט לא רואה טלויזיה, אבל הדלקתי אותה, והיא לא עבדה כראוי, אני לא הודעתי להם, כי אני עם מחשב , אייפד פרו, ובאמת שלא היה לי כח לזה, אבל נראה שאם הייתי אומרת היו מטפלים, כי התחושה שלי היתה של יחס הקליל, אדיב ועם זאת סופר רציני ואמיתי. לא תחושה מעונבת, מלון עם אנשים בגובה העיניים.

על מכונת הקפה שידעתי שיש מבעוד מועד היה סבבה, כי קפה שהוא כמו שאני אוהבת זה מצרך יקר ערך בבתי מלון.
אני מאמינה שאת כל סוגי החדרים אתם יכולים לראות באתר של סלינה תל אביב. ולבחור לפי המחיר ומה שנראה לכם, אני התפנקתי 🙂

 

לחצו על התמונות להגדלה

אזורי העבודה של סלינה ביץ׳ תל אביב

לחצו על התמונות להגדלה

התחלנו עם הלובי, כאמור, ניתן לעבוד שם, ולשתות קפה, לאכול, להזמין אנשים, פשוט ונחמד, זו לא תהיה שיחה אינטימית ולא שיחה צעקנית, אבל ניתן לעבוד יחד.

קומה 4- ספריה, מטבח.
בקומה רביעית יש את הספריה, שם ניתן לקרוא ספרים שאינם דיגיטליים, אמיתיים על מדפים מעץ. כורסאות ישיבה מאוד נוחות, בכמה צורות. וניתן פשוט לעבוד, לקרוא. צמוד לזה יש מטבח שתופי לכולם, עם מקררים, גזיות, קומקום לקפה, עם כל מיני סוגי קפה, תה, סוכר ועוד, שולחן גדול בו ניתן להכין אוכל, בקיצור מטבח, ומסביב חלל עם כסאות ושולחנות כמו חדר אוכל צבעוני ויפה. אמרתי כבר שכל המתחם מעוצב מדהים? אז גם שם אפשר לשים מחשב ולעבוד, רק אומרת. 

זאת אומרת שניתן להתארגן גם על אוכל שאתם קונים בסופר, ולהכין ארוחות שלכם. בעיניי זה חשוב למי שמגיע לשהות ממושכת, זה יכול לחסוך הרבה כסף, ותכל׳ס, חוויה מגבשת לעשות את זה ביחד. 

 

קומה 6- בסלינה ביץ׳ - אזורי עבודה
co worker, וחדר יוגה, הרצאות.

קומה שישית, בקומה שבה החדר שלי היה, ממש ליד המתחם עבודה, שתוך כדי השהות שלי פגשתי את המעצבת, איילת גולן, ששידרגה מיום ליום את המקום, כששאלתי אותה מי עיצב את המלון, אמרה שהיא ועוד מישהי בשם לילי סטינגר. שמחתי מאוד לראות מי מאחורי העיצוב המרענן הזה של המלון.

מה תמצאו: שני חדרי ישיבות, פינות עבודה, עוד נישה צדדית לעבודה, פינת ישיבה נמוכה, מכונת קפה, מים מינרלים,  בפינה עם כל מה שצריך מסביב. מדפסת, שלדעתי גם מצלמת (ראו בתמונה ובחנו) ונעים.

אולם הרצאות שהוא גם אולם ליוגה ועוד
חדר גדול עם מזרונים, כיסאות, מסך למקרן, אולם רב שימושי, גם ליוגה, פילאטיס וגם להרצאות וסדנאות. 

לחצו על התמונות להגדלה

חוזרים לגג - המסעדה בפנים- ועוד מתחם

ארוחות בוקר צהרים וערב בגג, עם תפריט מתחלף. אני טעמתי רק את תפריט הערב שהיה מאוד טעים. הרבה נאצ׳וס, סביצ׳ה, ראיתי גם את ארוחות הבוקר, נראה שווה, אבל לא טעמתי. בערב היתה הופעה, בעצם כמעט כל ערב יש הופעה, וכמו שהבנתם, גם שם ניתן לבלות שעות, לעבוד, להחליף מקום, לצאת לגג בשעות השקיעה, הרוח בקומה שביעית נעימה גם כשלמטה היה חום אימים, כך שלא מרגישים את הלחות הבלתי סבירה של לתל אביב ועוד קו ראשון לים 🙂 

אני כותבת את כל זה כי תכל׳ס הוקסמתי, ואין שום סיכוי בעולם שהייתי מגלה את זה דרך בוקינג, או אפילו דרך האתר של סלינה. כתבתי את זה מהסיבה שהמלון הזה הוא באמת מיועד לנוודים דיגיטליים, ולאנשים עם ווויב טוב.

 

רשימת הכנה לנוודים דיגיטליים שמגיעים לסלינה ביץ׳ ת״א

1. תעשו תוכנית עבודה, ללא קשר למקום, אם אתם בתחילת דרככם, עשו תוכנית. השילוב של תיירות שמשמעותה חופש, סקרנות, למידה לצורך העשרה והנאה, ועונג, לא תמיד מתחברת לאנרגיה של מחוייבות ללוחות זמנים. גם אם אתם אוהבים את העבודה (אתם ברור שאוהבים) לכן קחו בחשבון שתעבדו פחות בהתחלה, והקפידו לבדוק מהם גבולות הגיזרה שלכם. לא להתפשר ולווותר גם אם נפשתן כמה ימים.

2. כאשר אתם מגיעים תתחברו מייד לאפליקציה ומיד לווצאפ של הלובי
3. אם קשה לכם להתרכז, תנסו את הספריה, היא ממש מרגיעה, או שתעלו לקומה 6, די נעים ויש אווירה של עבודה. 

4. לפגישות מתאים מאוד גם חדר הישיבות בקומה 6, הלובי בכניסה, והגג, שם אני קבלתי אנשים לפגישות והיה ממש כיף ושונה. 
5. סלינה ביץ׳ בתל אביב קיים רק חצי שנה, ואני ראיתי איך תוך שבוע עוד חללים קבלו עיצובים והתמלאו באופי מיוחד למקום, אני מאמינה שמה שכתבתי עכשיו עוד ישתנה, כמו למשל הקוביקים שהם יצרו במסדרון בקומה 6 , בו יש פרטיות לחלוטין ועוד מקומות כדי שהנוודות הדיגיטלית שלכם תהיה מושלמת. לאתר סלינה ישראל

מתנה- תוכנית תוכן לעוסקים בסושיאל מדיה

תכנון תוכן עם איירטייבל

לוחצים+ מעתיקים+נרשמים חינם לאייטייבל-ומתחילים

הטבלה מתאימה לכל הפלטפורמות. פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק, בלוג ועוד. ניתן להעלות את כל הטקסטים, התמונות והסרטונים, לתכנן את התוכן קדימה. לשים בציר הזמן. (האפליקציה לא מתזמנת, אבל סדר ושקט בראש) 

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן