חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך עובד טיקטוק – איך להגיע לפוריו

תוכן עניינים

איך עובד טיקטוק - להיות ב"פוריו" (על פי פרסום החברה)

טיקטוק פרסמה לראשונה איך עובד בעצם ה”פוריו”  ה #ForYou.

לאלו שכבר מכירים את טיקטוק זה יישמע די מוכר, ואפילו הגיוני, ואם טרם נכנסתם לטיקטוק, אז אתם ממש מוזמנים לטיקטוק, כי באמת שיש מה לראות שם, לחוות, ללמוד , וכמובן ליהנות מהשפע שיש שם.

מתנה למתחילים בטיקטוק

הרבה אנשים עורכים לא מוצאים רעיונות ליצירת סרטונים בטיקטוק וברילס, וגם מתקשים באיך להתחיל.  הכנתי לכם  רשימה מושקעת חינם להורדה.

  • ברשימה  100 רעיונות כתובים לפי קטגוריות לסרטונים
  • לכל רעיון יש הנחיה איך לבצע אותו
  • מבנה נכון כדי שאנשים ישארו עד הסוף
  • ומשפטים שהם טכניקות להניע לפעולה.

 להורדה מלאו פרטים, והרשימה אצלכם.

 

איך עובד האלוגריתם של טיקטוק?

טיקטוק מראה כל סרטון שמעלים לפוריו, שזה כמו הפיד של האינסטגרם, דף הבית של פייסבוק, פוריו בטיקטוק. 
ברגע שאתם מעלים את הסרטון שלכם, הוא מוצג לכמות קטנה של אנשים שהם לאו דווקא עוקבים אחריכם , וזה טוב, כי ככה יכירו אתכם, וזו בדיוק ההזדמנות לחשיפה. 

אותם אנשים שנחשפים לסרטונים שלכם שאינם עוקבים אחריכם כנראה דומים במשהו בהתנהלות שלהם בטיקטוק, זאת אומרת שאם הם עושים לב, או משתפים, או צופים שוב ושוב בסרטון, טיקטוק מסמנת אותם כדומים לכם במשהו, זה יכול להיות תחומי עניין ועוד פרמטרים, כל חזרה כזו, רק מחזקת את הקשר שעושה הטיקטוק ביניכם לבין אלו שרואים אתכם יותר.  אם אלו שראו אתכם  לראשונה לא מתיחסים לסרטון שלכם, תקבלו פחות חשיפה, (מנסיון תקבלו הזדמנויות רבות נוספות).

 

אם לחשבון שלכם יש הרבה עוקבים מן הסתם החשיפה שלו עם נתוני פתיחה גבוהים בהרבה, ולכן, תובנה שלי, בחרו את הנישה שלכם ותדבקו בה,  על בחירת נישה אכתוב בפוסט הבא. מספר העוקבים הוא פרמטר חשוב מאוד לנתוני הפתיחה שלכם העלאת הסרטון, ולאו דווקא הסרטונים הקודמים שלכם שקיבלו לייקים, זאת אומרת שמספר הלייקים בטיקטוק חשובה, אבל מספר העוקבים יותר.

חדש! לקורס אונליין להעלאת עוקבים וחשיפה ויראלית במחיר השקה!

מה רואים בדף ה"פוריו" של טיקטוק

בדף הפוריו של טיקטוק תוכלו לראות הרבה פעמים סרטונים עם הרבה לייקים וצפיות, לצד סרטונים בהם צפו מעט אנשים. משתמש חדש עם מעט עוקבים עדיין יכול להצליח להגיע לעמוד הפוריו, אם כי כנראה שלמשתמשים עם הרבה עוקבים יהיה , כאמור יתרון.

עוד פרמטרים שמחשיבה טיקטוק באלגוריתם שלה

צפייה עד סוף הסרטון ויתרה מזו מספר צפיות גדול באותו סרטון היא סימן לטיקטוק שהתוכן שלכם מעניין וזה מחושב באלגוריתם כפרמטר חזק לשיקול ויראליות הסרטון, עוד פרמטרים כמו, מדינה, סוג מכשיר, שפה, אם מישהו סימן על הסרטון שלכם “לא מעונין” או “הייד” , או מחיקה של סאונד לאחר העלאת הסרטון.

 

סרטון בטיקטוק יכול לעלות לפוריו במשך שלושה חודשים, זמן השיא שלו סמוך מאוד לזמן העליה שלו. קורה שמעלים סרטון שלא זוכה למספיק חשיפה, ואז לאחר כמה ימים הסרטון תופס תאוצה בגלל שטיקטוק בחרו להעלות אותו בפוריו ולא להוריד אותו מהפיד. זאת אומרת שציר הזמן הוא שונה לחלוטין במהותו מכל רשת חברתית שאתם מכירים, כמו כן, בפוריו לא ניתן לראות מתי הועלה הסרטון, מה שנותן רלוונטיות לסרטון. (כאשר נכנסים לפרופיל אותו משתמש/יוצר העלה, רואים בדיוק)

איך עובדים ההאשטאגים בטיקטוק?

פוריו מתיחס להאשטאגים, על פי טיקטוק ההאשטגים מחלקים את התכנים לקטגוריות, ולכן מומלץ לכתוב האשטגים, מנסיון, של חצי שנה פעילות, לעיתים יש להאשטאגים משמעות רצינית, לעיתים בכלל לא, איך אני יודעת? אני מעלה סרטונים ללא האשטאגים לעיתים- וזה אותו דבר ולעיתים יותר טוב. אבל יש אומרים שכאשר מוספים #פוריו #foryou זה עובר לפוריו. לא מוכח עדיין כנכון, אבל שווה להוסיף.

תכנים אסורים בטיקטוק

 סמים, עירום, ניצול מיני, אלימות, טיקטוק טוענת שהם סורקים ויזואלית את התוכן שעולה, כדי לבדוק את התכנים, ישנם הרבה מדדים לבדיקת התכנים ולא משהו ספיצפי.

טיקטוק מעודדת סוגים שונים של סרטונים לאו דווקא בהתאמה למשתמש כדי להרחיב את עולם התוכן, בעיני, היא מצליחה לעשות זאת באופן מצוין.

סיכום ותובנות שלי » מאמר על טיקטוק 

לפגישת הדרכה מתחילים לשווק עם טיקטוק, מלאו פרטים
תודה על הרשמתך

קידום אורגני, ארגון חומרים, למידת האפליקציה, שיווק נכון ומדויק, קידום ממומן בטיקטוק

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן