חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לקידום עסקים קטנים ברשתות החברתיות

תוכן עניינים

אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק, טוויטר, לינקדאין וכו וכו. יש כל כך הרבה פלטפורמות שאפשר לשווק בהם את העסק ולפרסם את מוצריכם. אז איפה כדאי לכם לפרסם את העסק? רוב בעלי העסקים הקטנים יודעים את החשיבות של קידום ברשתות החברתיות אך חלקם מתקשים ולא יודעים מאיפה להתחיל. במאמר הזה אני אתן לכם כמה טיפים שיקלו עליכם בבחירת הפלטפורמה בשבילכם.

בחירת הפלטפורמה הנכונה

חלקם מבעלי העסקים הקטנים שמעוניינים לפרסם את העסק שלהם, מנסים לפרסם את העסק בכל הפלטפורמה בו זמנית. לחשוב שצריך לעשות שימוש בכל הפלטפורמות הקיימות על כדור הארץ ועוד לנסות לפרסם בהם במקביל, הינו יכול להיות מבלבל, קשה מאוד, ואף בלתי אפשרי, מה שיגרום לייאוש וכישלון.

 

ביחרו פלטפורמה אחת או שתיים שמתאימים ביותר עבורכם ולקידום העסק והתוצאות שתשיגו יהיו פי כמה וכמה יותר טובות מאשר התמקדות בכל הפלטפורמות. חשוב קודם כל להבין מהן המטרות העסקיות השיווקיות שאתם רוצים להשיג עבור העסק שלכם. לדוגמא, אם מטרת העסק שלכם היא בניית קהילה ומערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלכם, פייסבוק תהיה הפלטפורמה הנכונה בשבילכם. אם אתם רוצים להגדיל את חשיפת המותג אז אולי אינסטגרם תהיה הפלטפורמה המתאימה לכם יותר משאר הפלטפורמות כרגע. ואני אומרת כרגע, כי כרגע אתם רוצים להתרכז בפלטפורמה אחת או שתיים ולא להכביד יותר מידי על עצמכם וכמו שאומרים, תפסת מרובה לא תפסת.

בחירת התוכן הנכון

הרבה משווקים ובעלי עסקים לא מייחסים חשיבות לתוכן שהם כותבים עבור העסק ובוחרים אותו בצורה אקראית ללא מטרה. למעשה, ישנם אחוז גבוה של לקוחות אשר בודקים אתכם קודם כל ברשתות החברתיות מאשר באתר האינטרנט שלכם. (כמובן שזה לא אומר שאתם לא צריכים לפנות לחברת בניית אתרי תדמית או או חברה שתבנה עבורכם אתר גדול במידת הצורך. בכל זאת, אתר לעסק שלכם הוא נחוץ ובלעדיו גוגל לא ידע שאתם קיימים). לאחר שאתם כותבים את הפוסט, וודאו שהוא מיושר עם אופי החברה והוא מייצג את מי שאתם, הוא נראה טוב הן מבחינת תמונות והן מבחינת פסקאות וכדומה והוא מזמין לקריאה. כתיבת פוסטים ובחירתם ברשתות הינה חיונית וצריכה להיעשות בצורה אותנטית, עקבית ובעלת מטרות מוגדרות ספציפיות שלשמם הם נועדו.

בניית יומן תוכן וזמנים קבועים להעלאת פוסטים

ברגע שיש לכם אסטרטגיית שיווק ברורה, קיבעו זמנים מוגדרים מראש בהם תעלו את הפוסטים שלכם לרשתות החברתיות. הדבר הזה יוכיח עקביות ומקצועיות ויגדיל את החשיפה והיעדים השיווקיים שלכם. בחירת הזמנים והכלי לניהול התכנים היא הבחירה שלכם וישנם המון כלים טובים כמו Google docs Hootsuit שיהוו מקום טוב לנהל את זמני העלאת התכנים. בעזרת כלי מתאים תוכלו לראות איפה אתם רוצים להעלות את הפוסט, לאיזה פלטפורמה ומתי.

המטרה העיקרית היא באמת להיות עקביים. יש כאלה שמעלים 7 פוסטים בשבוע וזה בסדר, אבל לא מומלץ לעשות זאת אם אתם יודעים שאין לכם את כמות התוכן הנדרשת בכדי לבצע זאת, מה שעלול לפגוע בעקביות שלכם להעלות תכנים.

לסיכום:

במידה ואתם בוחרים לשווק את העסק שלכם בכוחות עצמכם,עשו זאת בסבלנות, בנו אסטרטגיית קידום והתחילו בפלטפורמה אחת או שתיים. עקביות וכתיבת תכנים אותנטיים יציגו אתכם כאנשים מקצועיים שהלקוחות שלהם חשובים להם ואף יגדילו את החשיפה של העסק והעוקבים.

שאלות התלבטויות? מוזמנים להתקשר אלי ולהתייעץ איתי

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן