מה צריך לדעת בפייסבוק כדי לקדם את העסק/הנכס הדיגיטלי?
הדרכת פייסבוק מקבלת היום משמעויות רבות וזאת בגלל האנשים שמעבירים את ההדרכות.
כל אחד מגיע מכיוון אחר, אחד מהטכני, אחד מפרסום, אחד משיווק, אחד בכלל יועץ עסקי, אז אני חשבתי לרכז לכם מה צריך לקבל.
מהי הדרכת פייסבוק כהילכתה:
הדרכת פייסבוק היא בראש ובראשונה להכיר ביכולות של פייסבוק כמערכת הבאת לקוחות והיכרות עם לקוחותיכם הקיימים.
זאת אומרת שהדרכת פייסבוק חייבת להתחיל עם רשימת מרכיבי הדבר הזה שנקרא פייסבוק לעסקים.
1. יכולות פייסבוק- להראות לפחות מקרה אחד- את כל חלקיו- איך התחיל, חשיבה, תכנון, ביצוע, ארט, תוכן, תקציב, קהלים.
2.לאחר שראיתם ממה בנוי הקידום-היכן רואים אותו, הבנתם את התקציבים, הבנתם שזו פעולה לא חד פעמית, אפשר להתחיל ליצור
3.דף עסקי- חובה להדריך איך להפעיל אותו- מבחינת תוכן, תמונות, סוגי קידום מהדף, ניראות כוללת, אמירה
דף עסקי- תכנון קונספטואלי- איזה ערך הדף הזה הולך להביא? מידע, רק יספר על השירות, רעיונות ל… מה, על איזה צורך יענה הדף העסקי
4.דף נחיתה- דף נחיתה הוא המחבר- בין כל מה שעשיתם-לשורה תחתונה- לידים->לקוחות , זה נכון שניתן להתקשר ישירות, אבל דף נחיתה אוסף נתונים, אותם תרצו לשמור ולהשתמש בהם.
5.קמפיין פייסבוק- שני סוגים- קידום פוסטים ומודעות. איך בונים, כמה זמן משאירים, איך בודקים , משפרים, מזיזים את התוצאות לכיוון הרצוי.
6.תקציבים- חלוקת תקציב נכון לקידום העסק בפייסבוק קריטית.
מה עוד יש בהדרכת פייסבוק (אבל ממש טובה)
איתור DNA שלכם כבעלי מקצוע
איתור חולשות וחוזקות- ושיפורן
יכולת מכירה- היכן אתם עומדים מול מכירה (מי בסוף עונה לטלפון…ואיך עונה!)
ועקומת שיפור מתמדת ושמירה על תוצאות טובות.
בהדרכת פייסבוק וליווי- אתם תוכלו לקבל את כל הבניה במקום אחד, עיצוב, אסטרטגיה, קידום מודעות, והכל יד ביד .
ולמה? כדי שתוכלו בסופו של יום לעשות את זה בעצמיכם ואם תחליטו שלא מתאים לכם, אתם תדעו או להעביר לבעל מקצוע את העבודה או לפחות תחיו לאור הידיעה מה כוחו של פייסבוק עבורכם.