בלוג שיווק ברשתות חברתיות
חדש במודעות פייסבוק – הגדרת כללים אוטומטיים
אם עד היום היינו זקוקים לאפליקציות חיצוניות כדי לבצע פעולות התנייה בפייסבוק, אז עכשיו פייסבוק מאפשרת לעשות זאת ממנהל המודעות שלה: לקוח מהעזרה בפייסבוק כללים
ציון רלוונטיות במודעות פייסבוק- למה זה מאוד חשוב?
לפי הניסוח בדפי ההסבר של פייסבוק, דבר לא השתנה מאז שיש את הציון, זה רק עוד מימד בדיקה עבור המפרסם לראות אם הוא קולע למטרה,
תוכנית יד ביד לקידום בפייסבוק וברשתות נוספות
לא פעם אני רואה אנשים שמגיעים מסדנאות ואפילו קצת מליווים והם לא מבינים מה הם צריכים לעשות באמת. אני, בליווי שאני נותנת, אני מבינה קודם
קידום בפייסבוק – מה חדש?
שינוי במודעות, שינוי בממשק המודעות, שינויים ביכולות הרימרקטינג. 1. שינוי 20% טקסט על תמונה. מעתה ניתן כבר לעשות מודעות שעליהן יש יותר מ 20% טקסט,
מה ההבדל בין עסק רגיל לעסק שעובד בשיווק רב שכבתי?
זה הרבה זמן שאני פוגשת הרבה אנשים שעושים שיווק חברתי הרבה הצעות הגיעו אליי לקדם מוצרים בשיווק חברתי, ובכלל איך זה שאני מקדמת עסקים אבל
מוצר דיגיטלי . אילו סוגים יש ובמה הם תומכים?
ישנם מספר סוגים של מוצר דיגיטלי מוצר קורס ממושך שנתמך עם קבוצה. זאת אומרת שמטרתו לשכפל זמן ובו זמנית ליצור קהילה. מאוד אפקטיבי לבניית מוצרים
רימרקטינג והמרות בפייסבוק
רימרקטינג מהו? בפשטות-לחזור לקהל שכבר היה אצלך או באתר, בדף נחיתה, ואפילו ראה את הסרטונים שלך. המרות – כל מה שאנחנו מגדירים כהמרה- המרה יכולה
איך יוצרים מוצרים דיגיטלים- הכנסה כמעט פאסיבית
בשנתיים האחרונות כולם רוצים לשכפל את הזמן שלהם כולם רוצים לתת מניסיונם תמורת תשלום כולם עושים מוצר דיגיטלי! אז איך עושים זאת- מתחילים. 1. תבדקו
קידום פייסבוק למכירות -השולחן העגול
איפה אנו נתקלים? למה לא עובד ואיך מודדים את הצלחת הקמפיינים? למה צריך לעשות הפרדה בין קמפיין לקמפיין? למה אינסטגרם יכול לגנוב את ההצגה ולקחת
אני רוצה את העשירים, טעות נפוצה-קהלים בפייסבוק
תמיד מגיעים ל"מי קהל היעד", ושמונים אחוז מהתשובות..זה: "תביאי לי אנשים עשירים, את יודעת..קיסריה, סביון, כפר שמריהו…" זו טעות לחשוב שזה קהל היעד, אלא אם
המרת קבצי אקסל להתאמת הפורמט קהלים של פייסבוק -קידום בפייסבוק
אמשיך לעדכן בהצלחה! מירב 054-4752502