חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארבעת המפתחות ליצירת פעילות שיווקית בפייסבוק ואינסטגרם ליצירת הכנסה קבועה ויציבה

תוכן עניינים

אם יש לך התמחות במקצוע כלשהו, ואת רוצה לקחת אותו צעד קדימה ולהפוך אותו לעסק דיגיטלי שמייצר לך הכנסה כל חודש, ההדרכה הזו עבורך.

הרבה נשים רוצות עסק
אבל לא כולן יודעות כמה הן מרוויחות (אם בכלל)
עסק זה אומר אני מרוויחה
עסק זה אומר אני הולכת לבנק ואני בפלוס
עסק זה אומר אני חזקה ועצמאית ואני לגמרי שולטת במצב  וזהו. אני רוצה בזה.
עסק אומראני לקחתי אחריות מלאה על חיי

בהדרכה תוכלי לראות מנגנון שעובד עבורך 24/7 שמייצר לך לקוחות באופן קבוע, אין כאן נוסחת קסם, מדובר בעבודה נכונה. בהדרכה אני מספרת לך איך ב- 4 השלבים קריטים תוכלי ליצור פעילות דיגיטלית שוטפת שמייצרת הכנסה בכל חודש. (על פי דרישה) 

לצפייה, הרשמי כאן ותקבלי גישה להדרכה. תיהני!

הרשמה להדרכה - מייד עם ההרשמה תקבלי גישה להדרכה

תודה על הרשמתך

מירב שביט המלצות

חייב להמליץ על מירב!! אשת מקצוע סופר מקצועית שמכירה את עולם הפרסום מכל זווית אפשרית.. היא גם מעצבת גרפית תותחית ככה שבעצם מקבלים ממנה כל מה שצריך במקום אחד. היא יודעת לכוון את הפרסום לקהל היעד הרצוי והכל בצורה אדיבה ומקצועית! מומלץ בחום לכל אחד שרוצה לקדם ולחשוף את העסק שלו!!
ניר עזרא
בובינגה
היי, תקשיבו לי רגע, אני מעצבת פנים שהחליטה ישר לצאת לעצמאות, ההחלטה הגיעה לפני שנה וחצי. פוסט שתפס את עניי וליבי בפייסבוק חיבר אותי למירב, אני עצמאית וזה בזכותה. בזכות מירב קיבלתי את העבודה הראשונה שלי, השנייה השלישית ..... ללא תיק עבודות ללא ניסיון היא מיקדה, ידה בכל, סופר מקצועית תקתקנית מבינה בדיוק למי אנחנו רוצים להגיע. מירב את יודעת שאני אוהבת אותך ושאת אלופה!
חיה חנן
מעצבת פנים
מדהימה, סבלנית, משקיענית מכל הלב, משוגעת בדיוק במידה הנכונה על מנת לפתח את המחשבה ולשבור את המסגרת, כך שהלקוח יצא מאזור הנוחות שלו. מאושרת שפגשתי בה!
יעל יעקבי
מנהלת קהילת מאפרים אנונימים
במסעותינו המדהימים למימוש עצמנו, אנחנו מגיעים לפעמים לצמתים, בהם נדרשת חשיבה של רב אומן, כדי לשחרר אותנו לשלב הבא. באחד הצמתים הללו פגשתי את מירב שביט. היא יצרה לי ארכיטקטורה חדשנית של צורת דיבור מול אנשים בפייסבוק, שעזרה לי להציג את הצבע שלי באופן חופשי וזורם. תודה מאסטרית!
שאול נפתלי
שיחות השראה

קורס אונליין חינם

קורס דיגיטלי חינם הטרנד הזה של קורס דיגיטלי חינם מאפשר לכם, כמתעניינים בלימוד נושא מסוים, לנסות את עצמכם, לבדוק מה מתאים לכם באמת. הניסיון שלי

קרא עוד »

אסטרטגיה שיווקית

מהי אסטרטגיה שיווקית מה זו אסטרטגיה שיווקית לבעלי עסקים מתחילים, ובכלל, מה המהות שלה עבורכם. בואו נתחיל מזה שאחרי עושים אסטרטגיה שיווקית, בונים תוכנית שיווקית

קרא עוד »

ייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי -כללי לפני הרבה שנים פתחתי עסק לעיצוב גרפי, זה היה ה 2002.  לקחתי לפטופ עם עבודות שלי שהיו במסגרת שנתיים קודם לכן כשכירה,

קרא עוד »

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן