קידום ממומן. פוסטים כמה מהתקציב לשים עליהם.

כתבתם מלא פוסטים
קיבלתם הדרכה על פוסטים שמוכרים..והתעייפתם.
קידום ממומן לא תמיד מחייב לכתוב הרבה פוסטים, צריך מספר של תכנים טובים אותם נקדם קידום ממומן
ואז, אנחנו נעשה עבודה טובה יותר מאחורי הקלעים.
זה יכול להיות טופס לידים אפקטיבי עם אחוזי המרה גבוהים
קמפיין תנועה לאתר
קמפיין המרות
קמפיין סרטונים
ועוד, רק חשוב מאוד לא לשכוח כי פייסבוק הוא מנגנון חכם- שעושה אופטמיזציה לדברים שונים:
למשל חשיפה- יש קידום כזה- הוא עובד מעולה ויחסית זול
למשל REACH – זה אופטימיזציה לכמה אנשים באמת מגיעים לתוכן שלך
אלו שני קידומים מצויינים.
יש את מודעת הלידים- שגם יודעת לקלוט נתונים של לקוח וגם יודעת לתת לי אינדיקציה מספרית, על כמה אנשים פתחו ולמשל -לא הכניסו פרטים..זה חשוב- כי זה עניין אותם, אבל צריך עוד קצת.
קידום סרטונים גם עובד מצוין כי הוא יודע לספור לי צפיות ונותן לי קהל שמכיר אותי.
לכן- אם אתם אנשים שפייסבוק הוא חלק מהאישיות שלהם- תקדמו פוסטים במידה.
אם אתם ממש מקצועיים- אתם יכולים לכתוב מעט פוסטים, או פוסטים עם מידע שנותן ערך, ולקדם בנמרצות מאחורי הקלעים -דברים ברורים.
הסרטון הבא אומר את זה גם, אבל קצת אחרת:

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp