חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מירב שביט - תכנון וניהול דיגיטל

קורסים דיגיטליים
הכשרות
עם מירב שביט
extraordinary

בוטואוטומציה-כללי

איך זה התחיל

זה התחיל מזה שחיפשתי אנשים לעבוד איתם בקידום עסקים במדיה חברתית.

אנשים שיצאו ממכללות, אנשים שקצת עבדו פה ושם.

אנשים שאמרו לי שיש להם נסיון ושהם ממש רוצים ללמוד.

הכל נכון, הכל יפה- אבל תכל׳ס ראיתי לא מעט תיקי עבודות, וראיינתי לא מעט אנשים והבנתי שאחרי לימודי מדיה חברתית, יש פער גדול מדי בין התאוריה ליכולת לעבוד. זה נראה קל, זה אפילו משרה ״מושכת״, יש לצידה הרבה סטייל, שלא לדבר על פאסון שמתלווה לזה, אבל מאחרורי הקלעים, זו משרה לאוהבי התחום בלבד.
לאנשים שאוהבים לשווק, שאוהבים דיגיטל, שיש מבחינתם קסם אמיתי בתקשורת הזו, וביצירת יש מאין.

גם אנשים מאוד מוכשרים שעוברים מייד למחלקת השמה של המכללה, עדיין היכולת שלכם להבין את מלוא האחריות מוגבלת, למרות התשוקה והחיזוקים מהצוות המלמד. 

עשיתי בעצמי שיעורי בית וראיתי- מה חסר, מה מבקשים המשרדים הגדולים (שנתיים נסיון) מה הולך לייצר ממשרדי פרסום אנשים טובים מאוד, ובכלל אולי אנשים שלמדו רוצים להיות בעלי עסק עצמאים ולהקים משרדי סושיאל בעצמם.

גם ראיתי את ההפרדה בתפקידים- בין קמפיינר טוב לקריאייטיב- הפרדה מוחלטת שהיא טעות בעיניי- ושהחיבור לפחות ברמת ההבנה חייב להיות אצל כל מי שמנהל קמפיין.

ואז הגיעו לעבוד איתי

אני אתחיל מהטוב- כולם אנשים נחמדים. כולם גם מוכשרים, כל אחד יש בו את הייחודיות שלו. אבל מה, המשרה הזו קצת מלחיצה וגורמת לאנשים מתחילים הרבה לחץ נפשי.

מן תחושה של ״אני חייב להצליח ולא לאכזב״
או האם זה באמת טוב? (האם יש תשובה אחת לזה?)

או שעשו פתאום ״קפיצה״ והפכו להיות בעצמם ״מלווים עסקיים לאחרים״ כי הם למדו קידום ממומן והצליחו פעם או פעמיים.

אני מבינה את זה, אני מזדהה עם האמונה שהצלחה אחת קטנה מביאה לעוד הצלחות קטנות שמביאה למקום בטוח.

אבל אף אחד לא הגיע לשם באמת, כי צריך ניסיון אמיתי, ומישהו שיראה את הדרך.

אז התחלתי לעבוד עם אנשי מקצוע- פלינסרים שכבר כמה שנים בתחום- וזה סבבה, זה המצב. אבל בפנים לא עזבה אותי המחשבה של- מה עם אלו שרוצים להגיע למקום בטוח- ואין להם את המקום הזה ?

אז מה חדש?

יש לא מעט מכללות שמציעות הכשרה ומציעות עבודה אחר כך- במקומות אחרים, כי המכללות הללו פתחו חברה נוספת של השמה, וכך הן בעצם בונות להן ולתלמידים שלהם מסלול מדהים.

מה קורה כאן:

המטרה שלי היא להכשיר מעט אנשים- שיעבדו כאן.
אני משלמת להם משכורת, והן משלמים לי הכשרה. אז למה לא לקרוא לזה ״שכר התלמדות״ 

כי אני לא רוצה ״מתלמדים״ ללא התחייבות
אני מעוניינת אך ורק באנשים שרוצים להשקיע בעתיד שלהם, שמתחייבים לחצי שנה לפחות- וכבר מהיום הראשון- מתחילים לעבוד(יש תנאי סף אז לא להתלהב מהר מדי)

זו דרך שאני יכולה להאמין בה. וכן לומדים הכל. ההצעה הכי טובה שיכולה להיות למי שרוצה לצאת לאחר שנה (ולא חצי שנה) לעבוד במשרדי פרסום מעולים, או לאחר שנתיים, או להשאר בצוות שלי לאורך זמן.

ומי אני? תוכלו לקרוא פה באתר, לבדוק קצת 🙂 

אז בדקו אם אתם מתאימים

דרישות סף:

אם יצאתם מלימודי סושיאל והתאהבתם , ויש לכם:

אהבה לכתיבה -וידע בכתיבה

חשיבה יצירתית- וידע בפוטושופ בסיסי

היכרות עם מערכת הקמפיינים של פייסבוק

הרצון ללמוד ולעבוד.

יתרון לבעלי ניסיון בעבודת צוות, יצירתיות, יכולת ניהול עצמי גבוהה, סדר וארגון. 

אנחנו מציעים יום אחד בשבוע של הכשרה בתשלום:

פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, ניהול סושיאל, דיוור, ניהול קמפיינים ברמה גבוהה.
וארבעה ימי עבודה בשכר-התחלה-מיידית. 

העבודה מהמשרד ברח׳ מזא״ה תל-אביב (בקרבת שד׳ רוטשילד) 

היקף משרה -מלאה- מוגבל לשני אנשים בלבד.

(תשלום-מול הוצאת חשבונית או קבלה בלבד)

מלאו פרטים, ושימו לינק לתיק עבודות(בהודעה)

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן