חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום בטיקטוק -Tiktok

טיקטוק היא אפליקציה סינית ליצירת קטעי וידאו קצרים ושיתופם. האפליקציה מאפשרת למשתמשים ליצור קטעי וידאו קצרים של מוזיקה של 3– 15 -60 שניות ו-עד 3 דקות. המהפכה בעיצומה (נובמבר 2021)

זוהי פלטפורמת וידאו קצר מובילה בכל העולם, לאחר שמיזגה לתוכה את אפליקציית מיוזיקלי.

פרסום בטיקטוק מתחיל בתוכן (TikTok)

פרסום בטיקטוק מתחיל בתוכן. זאת אומרת שכל מה שהתרגלנו אליו, אינסטגרם שמשקף עולם מיופייף (בעיני) עם אמירות אישיות מוגבלות, או פייסבוק שהתבגר והפך להיות קהילות שמדברות על מה שכאן ועכשיו וקבוצות ענין, שבכל הגילאים נמצאים שם. טיקטוק מגיעה ממקום חדש, שונה, באמירה שלה זה “תצלמו את מי שאתם” את הכל, את השטויות, את הכמיהות, את הפחדים, את הרגשות, באותנטיות, גם אם הבית נראה לא מדהים, וגם אם אתם לא “יפים” (זה נכון שלאנשים יפים יש תמיד תעדוף, זה סוג של טבע האנושי) אבל טיקטוק שוברת את המשוואה הזו וכל אחד יכול לעשות את מה שהוא טוב בו.

תכנים בטיקטוק (TikTok)

 

טיקטוק היא פלטפורמה שמשלבת סרטונים, אפקטים עיצוביים, אפקטים של וידאו, יכולת עריכה, ושיתוף סאונדים, וזה מאפשר יצירה בכמה רמות: 

טיקטוק- לגמרי מקורי. אתם היוצרים, אתם מחליטים אם זה מצחיק, אם זה רציני, אם אתם מלמדים בישול, או כל דבר אחר, שזו נישה שאתם בוחרים.

טיקטוק-ותכנים מוזיקלים, בטיקטוק יש בנק של סאונדים, וכן, העלאות של יוצרים לטיקטוק כל יום מייצרת מליוני סאונדים חדשים, זה אומר שאם לא מצאתם עד כה משהו לעשות עליו טיקטוק, אולי עוד חצי שעה כן תמצאו, ותבינו דרך העשייה את החיבור שלכם והכי חשוב, תמשיכו לייצר תכנים בטיקטוק.

סוגי תוכן בטיקטוק (TikTok) לפי קטגוריות

פרסום טיקטוק מקורי – חומרים שלכם לחלוטין

פרסום טיקטוק- ליפסינג, שאנחנו מדברים בדיוק בקצב וההיגוי של הסאונד

פרסום טיקטוק- DANCE -שזה אומר רקדנים, אומני תנועה בכל הרמות והסגנונות, מעלים סרטונים של ריקוד.

פרסום טיקטוק-אתגרים– מעלים אתגרים לעשייה ויצירה המונית , אתגרים של ללמוד את הריקוד, לעשות משהו דומה על אותו סאונד ראו את “אתגר המראות” , אתגרים מסוגים שונים, מה שמאחד את יוצרי התכנים, והם יכולים להיכנס על ידי האשטאג מיוחד לראות את כל מי שעשה את האתגר

פרסום טיקטוק- (TikTok)  לימודים –איך לבשל, איך להאפר, איך לרקוד את האתגר , איך לעשות כסף מטיקטוק (משעשע) איך להצליח בחיים.

פרסום טיקטוק  (TikTok)  סלאבס- ברור לכם שהכוכבים כבר שם- ומה שמקסים לראות זה את החיים שלהם אחרת. אין סיכוי באף פלטורמה לראות את האמנים ככה, עם הילדים, המשפחה, עושים שטויות ועוד. עולם מרתק.

פרסום טיקטוק  (TikTok) סטנדאפיסטים– לקיחת טראקים של סנדאפיטסים מצליחים בארץ אדיר מילר, תוכניות טלויזיה “אחד העם 101”, “ארץ נהדרת”  ועוד,  ויוצרים ורסיות מצחיקות מאוד לכל אלו. ויש את הסטנדאפיסטים עצמם שמעלים חומר מקורי מותאם לטיקטוק.

טיקטוק (TikTok) לייב– בעצם המודל העסקי של טיקטוק מובנה על לייבים ועל מטבע טיקטוק, הו ניתן לרכוש מטבע בכמה סנטים, ובלייבים לתמוך באותו אחד שמעלה לייב. 

פרסום טיקטוק-סרטים. יצירת מונולוגים ולדיאלוגים עם סרטים ישנים או חדשים , ציטוט מסרטים, יצירת סיטואציות חדשות של סרטים ידועים.

פרסום טיקטוק דואט -כאשר יוצרים סרטון חדש הפלטופמה יוצרת סרטון מחולק לשניים, ובו בעצם בהתאמה ,ניתן להגיב לסרטון הראשון, טיקטוק דואט הוא אחד הפופולרים.

האשטאגים בטיקטוק (TikTok)

טיקטוק כמו אינסטגרם מחבר בין תכנים על יד האשטאג, זה נכון שניתן להעלות חומרים ללא השטאגים והסרטון יתפוס תאוצה, אבל לסמוך על זה שזה יקרה זה לא מומלץ.

מה כן מומלץ?

הינה המלצה : לראות בפוריו (הפיד של טיקטוק) אלו האשטאגים מעלים אלו שאתם אוהבים ומתחברים אליהם, ולעשות רשימה. אני יכולה לאמר שמי שיכתוב HUMOR – או COMEDY אנשים שאוהבים את הנושאים הללו הם יהיו הראשונים לראות את הסרטון לאחר העוקבים.



גילאים בטיקטוק -(TikTok)

ובכן, עד לפני שנה היו שני חתכים טיקטוק עבד מעולה מגיל 3 ועד גיל 23 ועבד מעולה מעל גיל 55 . זה היה עד נובמבר 2019 מאז נכנסו הרבה משתמשים בגילאים אחרים:
זאת אומרת שגיל 30 ו 40 כבר בפנים גם 50, ומעלה.
כיום (סוף מאי 2020) בישראל יש למעלה מ-3 מיליון משתמשים חודשיים.

מה לעשות כדי להיכנס לטיקטוק (TikTok)

  1. להוריד את האפליקציה
  2. ליצור משתמש עם שם- ולא מספר סידורי (דיפולט)
  3. לראות מה קורה ולבדוק מה מחבר אתכם
  4. לבחור סוגי תוכן שאתם אוהבים ולשמור אותם לפייבוריט 
  5. לראות את האפקטים- שימו לב, בטיקטוק יש הרבה אפקטים והם מתעדכנים כל יום. הם מחולקים לקטגוריות
  6. להתחיל ליצור- מקסימום תפרסמו לפרטי.

 

אפקטים ויזואלים בטיקטוק (TikTok)

אפקטים בטיקטוק מחולקים לקטגוריות, כמו שאתם רואים כאן.

אבל לא די בזאת, העניין עם האפקטים בטיקטוק שהם גם אפקטים של תנועה, של סאונד. ולכן האפקטים שנראים רק ויזואלים מתחברים למערכת שלמה של אפקטים מסביב, מה שמייצר תוכן מיוחד בהרבה של עריכת סרטון, או אפקט רק של פנים. בכלל – אפקטים בטיקטוק משפיעים מאוד על רמת היצירתיות וזו גדולתה של האפליקציה הזו, זאת אומרת שגם אם אתם מרגישים ללא השראה, חצי שעה של טיקטוק והרעיונות יתחילו להגיע.

טיקטוק וספורט אקסטרים (TikTok)

טיקטוק מאפשר יצירת סרטונים מרהיבים בקרב הספורטאים, ועוד אנשים שמייצרים תוכן אקסטרים כל צוקים, בניינים ועוד) ותתפלאו איך 15 שניות יכולות להיות מרתקות ומעוררות השראה.(מומלץ לא להשתמש בכל ה 3 דקות..עד 45 גג)

למי אני ממליצה לפתוח טיקטוק

 

1.לכל מי שמחבר ורוצה לצחוק, ולייצר תכנים

2.לאנשים שרוצים לשווק את עצמם- באישי ובעסקי

3.לאמנים- מכל הסוגים, חוזתיים ומוזיקאים, גם אומנויות לחימה וספורט

4.לבעלי עסקים קטנים שיודעים ורוצים לייצר תוכן בעל ערך

קידום ממומן בטיקטוק

בסוף מרץ טיקטוק הגיעו לישראל פיזית, לתל אביב, במתחם WEWORK ביגאל אלון, והתחילו עם פרסומת של בזק, שהיה טובה אבל התגובות היו לא טובות (בגלל בזק לא קשור לטיקטוק) ורואים עוד ועוד פרסומים, אני מאמינה שהפרסום בישראל באפליקצית טיקטוק הוא עדיין בחיתוליו. אעדכן בבלוג!

מוזמנים לעקוב אחרי

מוזמנים להצטרף לקבוצה שלי בפייסבוק: מכאן הכניסה

הרשמה לבלוג טיקטוק -אינסטגרם, עיצוב וקידום עסקים
תודה על הרשמתך

אשמח לתת לכם ייעוץ על בוטים ואוטומציה שמחובר למספרים אמיתיים, לתוצאות, להצלחה שלכם!

קורס בינה מלאכותית מקיף ! כולל מפגשי לייב בזום

מרעיון, כתיבה, עיצוב ויצירת סרטונים.

דילוג לתוכן