מוצר דיגיטלי

בשנת 2014 הוצאתי את המוצר הדיגיטלי הראשון שלי, זה היה 8 שעורי פייסבוק, מאסטרטגיה ועד יצירת מודעות, צרפתי בונוס, שישה שעורי פוטושופ אונליין -פיקסלר- והיה מאוד מוצלח.

מאז אני מצרפת תמיד עוד אלמנט דיגיטלי לעבודה שאני עושה בליווי. זה עוזר בכמה רבדים:

שירות- כל מה שאני מלווה- מקבל תוקף בסרטון שמסביר את הענין הטכני ואת ההבנה
התקדמות- על ציר הזמן והשינויים, אני מעדכנת על הזמן את התוכן, כי זה קריטי לקמפיין מוצלח
בונוסים של עיצוב- שזה ערך מוסף ענק ב 95% מבעלי עסקים שפגשתי כולם השתמשו בזה.

קידמתי מוצרים דיגיטלים לכל מיני סוגי עסקים:
מוצרי מידע
מוצרי דיגיטלים להסבר טכני
קורסים דיגיטלים לתזונה
ספרים דיגיטלים
ועוד.
הדבר החשוב היה, הנכונות של בעל העסק להשקיע בתשתית טובה+קידום
זאת אומרת שבעל עסק יכול להיות מאוד לארג’ בפיתוח,אבל
כאשר זה מגיע לדף מכירה מושקע- זה חובה
ולקידום+מדיה- שם כל המשמעות מקבלת איזה שהוא דוק של ליכלוך
“למה חייבים?” “למה לשלם?” “מה יעשה לי דף מכירה, אפשר פשוט להעלות לפייסבוק”
ועוד, כל הרומנטיקה של היצירה הופכת להיות מטלה שקשורה לעולם המכירות
האכזר, שלא רוצים להשתייך אליו “אני לא מוכר אני יוצר” וכאלו.

אז כלל ראשון לפני שיוצאים לדרך, תשאירו תקציב לתשתית ולקידום
כי מפה לאוזן זה רק למי שכבר מותג, למי שמכירים שנים וגם אותו מותג
ישקיע בקידום כי כך עשה שנים.

בימים אלו הצלחתי ליזום הצעות לקידום מוצרים דיגיטלים וליצירתם
לאחר הצלחות גדולות שלי עם בעלי עסקים, חשבתי
“איפה אני יכולה לתת את הערך המוסף שלי?”
והבנתי שבדיוק כאן, החוליה החלשה, בין רעיון למימוש
בין חומרים מוכנים לבין השקעה בתשתית
בין מוצר קיים למכירה.
שם ישנם “חורים” טבעים של הטבע האנושי.

הינה הסבר

 

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp