יצירת פיקסל בפייסבוק

פיקסל – כשמו כן- במידה של פיקסל אחד אך טומן בתוכו קוד שיודע לשתול “עוגייה” במחשב של הגולש.

ומכאן שפייסבוק יתן לנו אינדיקציה אל מי כדאי לחזור שוב בפרסום.
אז מתחילים כאן:

pixwl

 

למי שמותקן יכול לראות את הקוד בתפריט- ולמי שלא, פייסבוק יציע לו להתקין מייד.
pix2

אתם לא צריכים להבין כלום. רק להעביר את זה ככה:

  1. או למי שהקים לכם את האתר- ולאמר לו שישתול את זה ב HEAD
  2. רב מסר יש מיקום מיוחד לפיקסל- תזהו אותו באפשרויות נוספות
  3. בוורדפרס יש תוסף מיוחד header שבו ניתן להתקין את הפיקסל
  4. WIX פשוט להוסיף אותו – הינה דוגמא

pixwix

מתי להשתמש בפיקסל? תעלו קמפיין שיוביל למה שאתם רוצים למכור. ומשם בפיקסל כבר יצבור מספרים של אנשים שבאמת היו בדף. משם ניתן ליצור קהל מהם או ליצור ארועים שמתייחסים לפיקסל הזה שהיה שם.

בהצלחה!

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp