חדש במודעות פייסבוק – הגדרת כללים אוטומטיים

851-09
אם עד היום היינו זקוקים לאפליקציות חיצוניות כדי לבצע פעולות התנייה בפייסבוק, אז עכשיו פייסבוק מאפשרת לעשות זאת ממנהל המודעות שלה:

לקוח מהעזרה בפייסבוק

כללים אוטומטיים מאפשרים לך לכבות באופן אוטומטי קמפיינים, סדרות מודעות או מודעות כשהם ממלאים תנאים מוגדרים מראש שיצרת.

כללים אוטומטיים מאפשרים לך לקבל התראות בדוא”ל או לכבות באופן אוטומטי קמפיינים, סדרות מודעות או מודעות כשהם ממלאים תנאים מוגדרים מראש שיצרת. לדוגמה, אתה יכול ליצור כלל לכיבוי מודעה כשהמחיר להופעה גדול מ-$0.50. כשהמחיר להופעה יעלה מעבר ל-$0.50, המערכת תכבה את המודעה באופן אוטומטי ואתה תקבל התראה בפייסבוק שתודיע לך שהכלל התמלא. בעת יצירת הכלל, אתה קובע אם לאפשר לכללים לכבות קמפיינים, סדרות מודעות ומודעות באופן אוטומטי.

כללים אוטומטיים נותנים לך שליטה רבה יותר. במקום לבדוק את הביצועים של הקמפיינים, סדרות המודעות או המודעות שלך מדי יום, כללים אוטומטיים יכולים להפעיל בדיקות אלה עבורך ולבצע את הפעולות שהיית עושה כרגיל באופן ידני.

בשלב זה ניתן ליצור כללים באמצעות התנאים הבאים:

  • מחיר להוספה לעגלה (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של כל פעולת הוספה לעגלה שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריה באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • מחיר להתקנת אפליקציה: המחיר הממוצע להתקנת האפליקציה שלך כתוצאה מהמודעה.
  • מחיר להפעלת תשלום (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של כל פעולת תשלום שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריה באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • מחיר לרכישה (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של כל רכישה שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריה באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • מחיר לקליק (קישור) : המחיר הממוצע לכל קליק על קישור שקיבלת כתוצאה מהמודעה.
  • מחיר לתוצאה: הממוצע ששילמת עבור כל פעולה המשויכת למטרה שהגדרת.
  • תוצאות: מספר הפעולות שבוצעו כתוצאה מהמודעה. התוצאות שאתה רואה כאן מבוססות על המטרה שלך.
  • מחיר לליד (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של ליד שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריו באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • מחיר להוספת פרטי תשלום (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של כל פרטי תשלום שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריהם באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • מחיר להשלמת הרשמה (הפיקסל של פייסבוק): המחיר הממוצע של כל הרשמה שהפיקסל של פייסבוק עוקב אחריה באתר שלך לאחר שאנשים צפו במודעה שלך או לחצו עליה.
  • תדירות: מספר הפעמים הממוצע שהמודעה שלך הוצגה בפני כל אדם.
  • הופעות: מספר הפעמים שהמודעה שלך הוצגה. באפליקציות לנייד, מודעה נספרת כמודעה שהוצגה בפעם הראשונה שאנשים צופים בה. בכל הממשקים האחרים של פייסבוק, מודעה מוצגת בפעם הראשונה שהיא מוצבת באוסף החדשות של אדם או בכל פעם שהיא מוצבת בעמודה השמאלית.
  • הוצאה כוללת: הסכום הכולל שהוצאת עד כה.
  • מחיר לאלף הופעות: המחיר הממוצע ששילמת כדי לקבל אלף הופעות של המודעה שלך.
  • תפוצה: מספר האנשים שהמודעה שלך הוצגה בפניהם. מספר זה זהה להופעות ייחודיות.
  • הוצאה יומית: הסכום הכולל שהוצאת עד כה היום.
לדוגמא

 

 

 

 

לאחר שבחרת תנאי מהרשימה למעלה, עליך לבחור את אופן החישוב של הכלל. לדוגמה, אם בחרת ‘הוצאה כוללת גדולה מ-‘, הכלל יתמלא כאשר ההוצאה הכוללת תהיה גדולה מהערך שקבעת.

ניתן לבחור מבין הביטויים הלוגיים הבאים:

  • גדול מ-
  • קטן מ-
  • נמצא בין
  • לא נמצא בין

לאחר הגדרת התנאים, תוכל להגדיר ערך מותאם אישית. לדוגמה, אתה יכול להגדיר כלל שאומר שכאשר ההוצאה הכוללת גדולה מ-$500 וגם התדירות גדולה מ-5, הקמפיין יכובה. זכור שהתנאים מבוססים על לוגיקה של ‘וגם’. כשאתה מוסיף תנאים מרובים לכלל יחיד, כל תנאי הכלל צריכים להתמלא כדי שתבוצע פעולה.

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp