אני רוצה את העשירים, טעות נפוצה-קהלים בפייסבוק

עשירים1200

תמיד מגיעים ל”מי קהל היעד”, ושמונים אחוז מהתשובות..זה: “תביאי לי אנשים עשירים, את יודעת..קיסריה, סביון, כפר שמריהו…”
זו טעות לחשוב שזה קהל היעד, אלא אם אתה מוכר שירות פרימיום ברמה בלתי מתפשרת. הרוב מוכרים שירותים טובים במחירי שוק רגילים.
אז מי כן: מעמד הביניים הוא הקהל יעד הטוב ביותר עבור רוב העסקים, אלו שעובדים, שתי משכורות, או אחת יותר גדולה, וצריכים אתכם.
זה יכול להיות משהו שקשור למקום מגוריכם, וישנם מקצועות שאינם תלויים באזור,ככה, פשוט לפי חלוקה נכונה של תחומי עניין, קהל שקיים אצילכם, ועוד הרבה.
אילו אזורים קונים מה?
ניתן לאמר שבאזור השרון, לא כל הערים, מאוד מגיבים לפרסום ומתעניינים : כפר סבא, הוד השרון, הרצליה וישובים ליד (לא רעננה)
תל אביב מאוד בעניין ויש קהל טוב
וגם רמת גן, פתח תקוה עוד כמה
פרדס חנה פעילים
ירושלים
באר שבע
מי ערים פחות משתפות פעולה?
ראשון לציון
חולון
רעננה
רמת אביב
קיסריה
סביון 🙂
חיפה
על מה מידע זה מבוסס?
על ניסיון רב, שהעשירים לא מחפשים כל כך בפייסבוק. בטח לא שירותים במחירים רגילים.
אזורים צחיחים.
אל תחפשו אותם, רובכם צריכים להבין שכולם לידכם, ממש, אם לא בעיר שלכם, בעיר הקרובה.
רק לפרסם בהתמדה.

אין פוסט זה מעיד על תובנות על. אלא ניסיון מצטבר במספר רב של תחומים המפורסמים ברשת.

לבדיקת זכאות תוכנית ליווי אישית במחיר מסובסד- לחצו כאן

ט.ל.ח. 🙂

שתפו את הפוסט ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp